Pamięć GDDR5 w PS4 pozwala na lepszą animacje przy dużej liczbie klatek na sekundę

Gry
967V
Pamięć GDDR5 w PS4 pozwala na lepszą animacje przy dużej liczbie klatek na sekundę
Marek Kłos | 01.04.2014, 15:30
PS4 PS Vita

Origo Games pracuje obecnie nad dwuwymiarową bijatyką na PlayStation 4 i PS Vite - . Według szefa studia, zalety pamięci GDDR5 w PS4 są niepodważalne.

Jak mówi:

Dalsza część tekstu pod wideo

Animacja w tej grze jest masywna. Robimy więcej klatek niż większość gier do tej pory miała w całości. To wymaga dużej mocy obliczeniowej. Rozbudowujemy naszą grę także o trójwymiarowe tła, w przeciwieństwie do tego co prezentowaliśmy w pierwszych wersjach. Posiadanie większej przestrzeni jest tu kluczem do imersji.

Powiem szczerze, że mimo iż cenię każdego twórcę gier, ponieważ nawet robiąc stosunkowo proste produkcje, trzeba się znać na swoim fachu, to jednak mam nieodparte wrażenie, że najwięcej psalmów pochwalnych dla mocy PlayStation 4 piszą mali deweloperzy. Sony otworzyło się na ten rynek, a w zamian za to dostaje pochwały od niezależnych autorów. Zdaje sobie sprawę, że animacje są pamięciożerne.

Szkoda tylko, że moc obliczeniowa, o której mowa wykorzystywana jest do gier, które w moim przekonaniu pociągnęła by i PS3 w pełnym HD i 60 klatkach na sekundę. Przykro mi ale nie widzę tych zapasów mocy na zwiastunie The Chainsaw Incident.

Gra wygląda ładnie ale nie wydaje się być niczym więcej ponad stylowa bijatykę. Dla przypomnienia zwiastun.


Źródło: http://gamingbolt.com/

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper