Spora ilość nowych informacji z The Evil Within

Gry
713V
Spora ilość nowych informacji z The Evil Within
Paweł Musiolik | 10.09.2014, 09:30

Najnowszy numer magazynu GameInformer (obrazek powyżej to jego okładka) skupia się na produkcjach z gatunku horrorów. Tematem numeru są dwie produkcje - oraz . To właśnie produkcji Shinjiego Mikamiego poświecimy ten wpis.

Nie przedłużając, bo czeka nas ogrom nowych informacji - lecimy.

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Gra przedstawi nam zróżnicowanych przeciwników, różne lokacje i pułapki. Całość ma być losowa by nie powtórzyć takiego samego rozkładu przeciwników w różnych grach.
  • Wprowadzenie gry zostało znacząco przebudowane względem starszych wersji i zwiastunów. Zmiany dotknęły głównie tempa wprowadzenia, dialogów, wykonania scen  i tym podobnych. Gra startuje podobnie od rozwiązania zagadki morderstwa w szpitalu Beacon, ale później Sebastian dostaje okropnej migreny.
  • Pierwszy przeciwnik jakiego napotykamy ma na nas wywrzeć takie wrażenie jak pierwsze zombie z Resident Evil
  • Pierwszym bossem jest Sadysta - ogromny gość z piłą mechaniczną, który będzie nas gonił po wiosce w rozdziale 3. Możemy z nim walczyć albo twarzą w twarz, albo wykorzystywać pułapki w celu jego pokonania.
  • Gra pozwala na podejmowanie wielu różnych decyzji.
  • Jedną z pułapek w grze jest katapulta miotająca nożami. W grze znajdziemy interesujący koncept zabawy w kota i myszkę z potworami.
  • SI wrogów i towarzysza Sebastiana jest chwalone przez dziennikarzy. Nasz partner jest zdecydowany, precyzyjny i potrafi zareagować odpowiednio w kryzysowej sytuacji. Nie jest niewidzialny dla przeciwników.
  • W wiosce znajdziemy wiele rozrzuconych pułapek, które będą losowo rozmieszczone w każdej grze.
  • W produkcji znajdziemy niewidzialnych przeciwników. By zobaczyć ich położenie będziemy musieli korzystać z śladów w wodzie lub głosu kroków.
  • Jednym z potworów będzie gigantyczna masa ludzka powstała z łączenia wypatroszonych ciał.
  • Gra ma łączyć w sobie połowę survival horroru z psychologicznym thrillerem. W tej kwestii zmieniono bardzo dużo od ostatniego pokazu.
  • Sam tytuł łączy w sobie japońską szkołę straszenia z zachodnimi odpowiednikami. Czasami natrafimy na scenę wyjętą żywcem z Ju-On, a czasami poczujemy się jak w Lśnieniu.
  • Gra oferuje także ciągle zmieniającą się rozgrywkę. Raz poczujemy się jak w starych Residentach, raz jak w Silent Hillu przeplatanym Eternal Darkness. Redaktor dorzuca tu także F.E.A.R. przyznając, że całość ma niezłe tempo i jest płynnie połączona z sobą.
  • W grze znajdziemy także taki design przeciwników jak...zakrwawione dzieci z widocznym nowotworem.
  • Ukończenie 5 rozdziałów zajęło redaktorowi około 5 godzin. Rozdziałów jest 16.
Źródło: GameInformer

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper