Dlaczego Assassin's Creed Unity nie będzie działał w 60 klatkach? Bo w 30 wygląda lepiej - twierdzi Ubisoft
W ostatnich dniach Ubisoft ma ciekawą manierę strzelania sobie w stopę. Jakby firmie jeszcze było mało, to dwójka deweloperów stwierdziła, że ich nowa gra będzie działać w 30 klatkach na sekundę, bo jest to lepsza opcja.
Nicolas Guerin powiedział serwisowi TechRadar, że decyzja za tym, by postawić na 30 klatek była świadoma.Dzięki niej akcja gry zyskała lepsze oblicze:
Długo chcieliśmy postawić na 60 klatek, ale to nie był dobry pomysł ponieważ nie uzyskasz w ten sposób dużo, a akcja nie prezentuje się wówczas realistycznie. Wygląda to trochę jak w filmie Hobbit, naprawdę dziwnie.
Z kolei dyrektor kreatywny Ubisoft Montreal, Alex Amancio dodał:
Trzydziestka była naszym celem, bo dzięki niej gra wygląda bardziej filmowo. 60 klatek to opcja dobra dla strzelanek, ale niezbyt pasuje do tytułów action adventure. W zasadzie to lepiej dla naszych odbiorców, że postawiliśmy na 30 klatek.
Takie tłumaczenia chyba nikogo nie przekonają. Znacie jakiegoś gracza, który po przeczytaniu tych słów stwierdziłby, że faktycznie 60 klatek nikomu nie jest potrzebne?
Ubisoft zbiera od swoich odbiorców cięgi za powyższą sytuację i nie ma się chyba temu co dziwić.