The Division wykorzysta pełen potencjał PlayStation 4
Ubisoft coraz częściej stara się nas częstować informacjami o . Pierwsze pokazy odbyły się jednak na Xboksie One, więc zaszła obawa, że gra może być projektowana bardziej pod sprzęt Microsoftu. Jednak szef produkcji gry zapytany o wyzwania w tworzeniu gry na PS4, rozwiał wszelkie wątpliwości.
Fredrik Rundvist tak oto mówi o swoim aktualnym projekcie:
Opracowaliśmy zarówno silnik jak i samą grę, z przeznaczeniem na nową generację konsol. Więc nie napotkaliśmy żadnych problemów. Wiem, że wiele innych gier używa starszych silników, które potrzebują portowania. Nasz był zrobiony od podstaw. Wykorzystuje pełne możliwości PlayStation 4 i jest to wspaniała maszyna.
Jednakże Rundqvist powiedział także, że dalej pozostaje możliwość podniesienia poprzeczki.
Z każdą generacją konsol jest tak, że występuje duży postęp, gdy ludzie nauczą się używać systemu. Myślę, że to samo stanie się z PS4. Będziemy w stanie wyciągnąć z konsoli więcej, kiedy poznamy wszystkie szczegóły. Te maszyny są niewiarygodnie mocne od razu, ale można z nich wycisnąć dużo więcej.
Miło wiedzieć, że Ubisoftowi zależy na wykorzystaniu zalet PlayStation 4, ale wiarygodność tego dewelopera, jeśli chodzi o jakość grafii, jest już trochę nadszarpnięta.
Natomiast zgodzę się w kwestii rozwoju oprawy na konsolach. Mało jeszcze widzieliśmy i na takie "Uncharted 2" obecnej generacji musimy po prostu poczekać. To, co teraz widzimy, to ledwie początek możliwości nowych konsol.