Garść nowych informacji o Metal Gear Online 3
Gry
880V
W sieci pojawił się wywiad z reżyserem kreatywnym projektu Metal Gear Online 3 - Kotaro Okim. Co ciekawo w nim powiedziano?
Kilka ciekawych informacji, które ucieszyć powinny starych wyjadaczy.
- Start MGO3 rozważany jest w tym samym momencie co . Rozważana jest także opcja lekkiego przesunięcia premiery by gracze mogli wpierw nacieszyć się historią Big Bossa.
- Na ten moment nie zdecydowano ostatecznie ilu graczy będzie mogło brać udział w operacjach. Ekipa musi zdecydować między 12 a 16 graczami tak, by zachować więź współpracy.
- Komunikacja odbędzie się między innymi przy pomocy wbudowanych komunikatów radiowych.
- System oznaczania z MGSV zastąpi system SOP. By oznaczyć przeciwnika, musimy namierzyć go lornetką lub w inny sposób. Kluczem do zwycięstwa będzie wiedza o miejscu przebywania rywali.
- Misje nie będą odbywać się w otwartym świecie. Zamiast tego przygotowane zostaną specjalne mapy by swoim rozmiarem zachowały taktyczne i pełne akcji podejście.
- W grze będzie dynamiczna zmiana pogody, ale wycięta zostanie zmiana czasu. Będziemy mogli jednak go zmienić przed rozpoczęciem rundy. Zmienne warunki atmosferyczne będą mały wpływ na rozgrywkę.
- W grze znajdzie się wiele opcji dostosowania zasad pod własne zachcianki. Powróci na przykład Team Sneaking gdzie atakująca drużyna wyposażona będzie w kamuflaż i broń ogłuszającą, a obrońcy dostaną karabiny z ostrą amunicją.
- W planie jest dołączenie opcji robienia selfie.
- Początkujący będą przydatni w grze. Nawet jeśli nie będą sobie radzić na froncie, mogą zająć miejsce na tyłach i zajmować się oznaczaniem przeciwników i dostarczaniem świeżych informacji o pozycji wroga.
- Postęp w MGO 3 i MGS V będzie miał wzajemny wpływ na siebie, ale tego nie sprecyzowano. Ale wykluczone zostały elementy mogące zaburzyć balans w grze, czyli broń, kamuflaż i tego typu sprawy.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.