Jeżeli poszukujecie najpotężniejszych zbroi w Wiedźminie to zapraszamy do naszego krótkiego poradnika. Z pewnością nieco ułatwi on wam pościg za Dzikim Gonem, a także pomoże zdecydować, który z cechów odpowiada wam najbardziej.
Wiedźmin 3 rynsztunki
Wiedźmiński rynsztunek, to kilka rodzajów zbroi i broni, które w praktyce są jednymi z najpotężniejszych przedmiotów w grze. W końcu pochodzą z kilku wiedźmińskich szkół, więc przeznaczone są tylko dla najlepszych łowców potworów. Wraz z zestawem startowym, w Dzikim Gonie znajdziemy schematy dla 5 różnych rodzajów wiedźmińskiego rynsztunku. Poniżej znajdziecie porady, jak zdobyć ich poszczególne elementy.
Pamiętajcie o tym, że jest to jedyny typ uzbrojenia w grze, którego nie warto sprzedawać ze względu na dostępne ulepszenia. Jeżeli przypadkowo pozbyliście się wiedźmińskiego rynsztunku, to zawsze możecie wrócić do danego kupca i odzyskać go za odpowiednią cenę.
Wiedźmin 3 zbroje wiedźmińskie
W Wiedźminie 3 natrafimy na trzy rodzaje wiedźmińskiego rynsztunku:
- Podstawowy wiedźmiński rynsztunek
- Rynsztunek cechu Żmii
- Rynsztunek cechu Gryfa
- Rynsztunek cechu Kota
- Rynsztunek cechu Niedźwiedzia
Poniżej możecie zapoznać się ze statystykami podstawowych wariantów rynsztunku oraz zerknąć na mapy, które wskazuję gdzie znaleźć poszczególne schematy. Ponadto załączamy lokalizacje kupców, którzy sprzedają mapy z zaznaczonymi miejscami ukrycia bardziej schematów dla ulepszeń poszczególnych rynsztunków.
Rynsztunek cechu Żmii
Przemiot | Statystyki |
Miecz Stalowy |
Obrażenia 55 +15% szansa na zatrucie przeciwnika |
Miecz Srebrny |
Obrażenia 125 +10% szansa na zatrucie przeciwnika |
Miecz stalowy
Miecz srebrny
Rynsztunek cechu Gryfa
Przemiot |
Statystyki |
Pancerz |
Pancerz 75 Moc znaków +5% Wymagany poziom: 8 |
Buty |
Pancerz 25 Moc znaków +5% Wymagany poziom: 8 |
Rękawice |
Pancerz 21 Moc znaków +5% Wymagany poziom: 8 |
Spodnie |
Pancerz 25 Moc znaków +5% Wymagany poziom: 8 |
Miecz Stalowy |
Obrażenia 97 - 107 Wymagany poziom: 7 |
Miecz Srebrny |
Obrażenia 162 - 198 Moc znaków +5% Wymagany poziom: 7 |
Miecz stalowy
Miecz srebrny
Zbroja
Mapę dla schematów ulepszonego rynsztunku cechu gryfa kupisz u płatnerza we wsi Podgaje w Velen.
Mapę dla schematów wyśmienitego rynsztunku cechu gryfa kupisz u płatnerza na głównym rynku w Novigradzie.
Mapę dla schematów mistrzowskiego rynsztunku cechu gryfa kupisz u elfiego sprzedawcy Hattoiego po wykonaniu dla niego misji "Miecze i Pierogi". Znajdziesz go w południowej części Novigradu.
Rynsztunek cechu Kota
Przemiot | Statystyki |
Pancerz |
Pancerz 105 Siła ataku +5% Wymagany poziom: 14 |
Buty |
Pancerz 37 Siła ataku +5% Wymagany poziom: 14 |
Rękawice |
Pancerz 33 Siła ataku +5% Wymagany poziom: 14 |
Spodnie |
Pancerz 37 Siła ataku +5% Wymagany poziom: 14 |
Kusza |
Przebijanie zbroi +10 Wymagany poziom: 29 |
Miecz Stalowy |
Obrażenia 138 - 168 Wymagany poziom: 14 |
Miecz Srebrny |
Obrażenia 216 - 264 Moc znaku Aard +12% Wymagany poziom: 13 |
Miecz stalowy
Miecz srebrny
Kusza
Zbroja
UWAGA: Aby dostać się do miejsca, w którym znajdziesz schemat na wiedźmińską zbroję cechu kota musisz najpierw ukończyć misję "Po omacku".
Mapę dla schematów ulepszonego rynsztunku cechu kota kupisz u płatnerza we wsi Konary w Velen.
Mapę dla schematów wyśmienitego rynsztunku cechu kota kupisz u płatnerza w Kasztelu Wrońce.
Mapę dla schematów mistrzowskiego rynsztunku cechu kota kupisz u płatnerza we wsi Konary we Wsi Zalipie.
Rynsztunek cechu Niedźwiedzia
Przemiot | Statystyki |
Pancerz |
Pancerz 120 Przyrost punktów Adrenaliny +5% Wymagany poziom: 17 |
Buty |
Pancerz 43 Przyrost punktów Adrenaliny +5% Wymagany poziom: 17 |
Rękawice |
Pancerz 39 Wymagany poziom: 17 |
Spodnie |
Pancerz 43 Przyrost punktów Adrenaliny +5% Wymagany poziom: 17 |
Kusza |
Siła ataku +210% Wymagany poziom: 29 |
Miecz Stalowy |
Obrażenia 145 - 177 Wymagany poziom: 17 |
Miecz Srebrny |
Obrażenia 250 - 280 Przyrost punktów Adrenaliny +5% Wymagany poziom: 17 |
Miecz stalowy
Miecz srebrny
Kusza
Zbroja
Mapę dla ulepszonego, wyśmienitego i mistrzowskiego rynsztunku cechu niedźwiedzia znajdziesz w płatnerza stojącego obok mostu prowadzącego do Kaer Trolde.