Tom Clancy's The Division. Solucja, opis przejścia, bossowie, opis misji

Tom Clancy's The Division. Solucja, opis przejścia, bossowie, opis misji

Darkens | 19.04.2016, 18:20

Agenci,  Was potrzebuje. Nie chcemy jednak, byście ruszali nieprzygotowani. W razie najmniejszych problemów zawsze możecie zajrzeć do tej solucji. Nie możemy sobie pozwolić na żadne błędy!

Prolog

1. Aktywacja agenta

Zaraz po obejrzeniu intra, które przybliży nam obecną sytuację na świecie opisze kolejne etapy rozwoju śmiertelnego wirusa, zostajemy wrzuceni do ogarniętego chaosem Nowego Yorku. Na samym początku trafimy do kreatora postaci, a po zaraz stworzeniu bohatera rozpocznie się krótki samouczek. W tym momencie dowiadujemy się jak się poruszać, używać osłon i wybierać poszczególnie bronie.

2. Kryjówka: Plymouth Rock

Naszym pierwszym zadaniem jest nawiązanie kontaktu z jedną z agentek, Faye Lau. Znajdziemy ją w pobliskiej kryjówce, do której trafimy bez problemu dzięki znacznikowi na minimapie. Dla ułatwienia można również wcisnąć touchpad, aby wyświetlić dużą mapę okolicy. Po dotarciu na miejsce odpali się krótka scenka przerywnikowa, a następnie zostaniemy poproszeni o potwierdzenie swojej tożsamości przy pobliskim laptopie.

Od tego momentu możemy zapraszać naszych znajomych do wspólnej gry i wykonywać misje w trybie kooperacji. Warto również wybrać jedną z trzech dostępnych zdolności. Na samym początku najlepiej sprawdzi się Impuls, który ujawni i oznaczy naszych przeciwników, nawet jeśli chowają się za osłonami.

3. Odbijanie Brooklynu

Z dialogów dowiadujemy się, że dzielnica, w której obecnie się znajdujemy, jest w rękach terrorystów i musimy ją odbić. Naszym zadaniem jest wykonanie trzech misji pobocznych: odzyskanie zapasów morfiny oraz żywności i uratowanie cywilów. Kolejność nie ma żadnego znaczenia, jednak najbliżej nas znajduje się skradzione jedzenie, więc właśnie tam powinniśmy się teraz udać. Aby wybrać tę misję otwieramy mapę, najeżdżamy na nią kursorem i wciskamy X.

4. Odzyskaj zapasy żywności

Nagrody: 1500 PD, 35 kredytów, losowy pospolity przedmiot

Zaraz po dotarciu na miejsce będziemy musieli wspiąć się na kontener. Jest to dobry moment do użycia Impulsu (R1 lub L1, w zależności od Waszych ustawień). Ta umiejętność ujawni nam naszego pierwszego przeciwnika, z którym dosyć łatwo się uporać. Po zejściu na dół natkniemy się na ciało, które musimy przeszukać.

Chwilę później dostajemy informację, gdzie znajduje się poszukiwana przez nas żywność. Podążając za wskaźnikiem docieramy do ciężarówki z zapasami, która jest właśnie opróżniana przez dwójkę zbirów. Po rozprawieniu się z nimi podchodzimy do skrzynek i oznaczamy je dla naszej agencji.

Natychmiastowo zostajemy zaatakowani przez kolejnych bandytów. Ponownie warto użyć Impulsu, dzięki czemu nie zostaniemy otoczeni. Po eliminacji wszystkich celów otrzymamy informacje o kolejnych zapasach żywności, które musimy zabezpieczyć.

Znajdują się one w pobliskim budynku i oznaczenie ich kończy misję. Przed wyruszeniem w dalszą drogę warto przeszukać to pomieszczenie, gdyż znajduje się w nim skrzynia z losowym białym przedmiotem.

5. Odzyskaj zapasy morfiny

Nagrody: 1500 PD, 35 kredytów, losowy pospolity przedmiot

Następne zadanie zmusi nas do nieco dłuższego spaceru, więc warto wcześniej zaznaczyć je na naszej mapie. Droga jest spokojna i nie powinniśmy się natknąć na żadne większe niebezpieczeństwo. Po zbliżeniu się do celu zobaczymy trójkę bandytów przy skrzyni z morfiną.

Po walce i oznaczeniu lekarstw będziemy musieli utrzymać pozycję przez półtorej minuty, czekając na wsparcie żołnierzy. Aby zakończyć zadanie, wystarczy wyeliminować wszystkich pozostałych przy życiu przeciwników. W tym momencie powinniśmy otrzymać drugi poziom doświadczenia, więc jest to dobry moment, by zajrzeć do ekwipunku i sprawdzić, czy nie możemy już użyć nieco lepszego wyposażenia.

6. Uratuj cywilów

Nagrody: 1500 PD, 35 kredytów, pospolita strzelba

Ostatnie z zadań pobocznych znajduje się niedaleko naszej obecnej pozycji. Musimy dostać się na dziedziniec, przechodząc przez pobliskie tunele. Aby się do nich dostać, wystarczy użyć przełącznika, który znajduje się obok wejścia.

W środku znajdujemy drabinę, która prowadzi do naszego celu. Po wejściu na górę będziemy musieli rozprawić się z szóstką zbirów. Nie powinno to stanowić większego problemu, szczególnie jeśli posiadacie już granat wybuchowy (lewa strzałka na krzyżaku).

Po krótkiej walce pozostaje nam otworzyć drzwi i uwolnić cywili. Najłatwiej opuścić dziedziniec wspinając się na ciężarówkę, omijając w ten sposób mury.

Po zeskoczeniu z pojazdu warto też rozejrzeć się w jego pobliżu, ponieważ znajduje się tam skrzynka z pospolitym przedmiotem.

7. Meldunek

Nagrody: 2500 PD

W tym momencie nie pozostaje nam nic innego, jak tylko złożyć raport odnośnie udanej misji. Musimy powrócić do kryjówki z misji numer 2. Najłatwiej oznaczyć ją na mapie i podążać za wskaźnikiem. Na miejscu wystarczy porozmawiać z oznaczonym oficerem.

8. Oblężenie posterunku

Nagrody: 2850 PD, 175 kredytów, element wyposażenia.
Dodatkowe 255 kredytów przy wyborze wyższego poziomu trudności

Po złożeniu meldunku dowiadujemy się, że pobliski posterunek został zaatakowany. Jest to pierwsza większa misja, podczas której można wybrać jeden z dwóch poziomów trudności. Jeżeli gracie w co najmniej trzyosobowej drużynie i strzelanki nie są dla Was gatunkiem obcym, to bez wahania powinniście zdecydować się na nieco trudniejszy wariant.

Walka rozpocznie się natychmiast po naszym przybyciu. Przeciwnicy nie są szczególnie groźni, jeśli tylko będziemy pamiętać, by jak najszybciej wyeliminować zbirów znajdujących się na dachu, ponieważ będą oni miotali w nas granatami.

Następnie musimy przebić się przez masę przeciwników do podziemnego parkingu. W tym momencie należy uważać na wrogów z baseballami, którzy są znacznie groźniejsi niż mogłoby się to wydawać. Warto detonować czerwone wybuchające beczki, co znacznie ułatwi eliminację bandytów.

Po wejściu na parking czeka nas kolejna strzelanina, podobnie jak na piętrze wyżej. Jeżeli skusiliście się na trudniejszą wersję tej misji, to pamiętajcie, by skupić ogień na przeciwnikach walczących wręcz, gdyż ci są najbardziej zabójczy w tej fazie gry.

Trafimy do aresztu, w którym przetrzymywani są zakładnicy. Aby ich uwolnić, musimy skorzystać z komputera w jednym z pomieszczeń

Kolejnym celem jest przeszukanie górnych pięter posterunku, w tym momencie warto bacznie się rozglądać, gdyż na każdym poziomie budynku znajduje się przynajmniej jedna skrzynia lub plecak z apteczką. Eksploracja znacznie ułatwi dalszą część misji. Na kolejnych przeciwników natkniemy się na przedostatnim piętrze i znów nieoceniona będzie pomoc w postaci Impulsu.

Po zakończonej walce wyruszymy stawić czoła dowódcy bandytów. Po drodze natkniemy się na skrzynię, dzięki której uzupełnimy nasze zapasy amunicji.

Lidera, a zarazem ostatni cel tej misji, spotkamy na dachu posterunku. Najbezpieczniej najpierw zająć się jego obstawą, a dopiero na końcu skupić swój ogień na przywódcy.

To kolejny moment, podczas którego nie wolno zapominać o pomocy w postaci Impulsu oraz detonacji beczek z paliwem. W tym momencie pozostaje nam zjechać na linie w dół i zakończyć misję.

9. Udaj się na Manhattan

Udajemy się do celu wskazanego na mapie. Po krótkim spacerze uruchomi się scena przerywnikowa, której część mieliśmy okazję oglądać podczas testów wersji beta. Po jej zakończeniu misja zostanie zaliczona, a my trafimy do Manhattanu.

Źródło: własne

Komentarze (60)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper