Chernobylite - Wybory w "Porwać/Zabić Kozlowa"
W tym zadaniu staniesz przed kolejnym istotnym dla fabuły Chernobylite wyborem. Brzmią one - i noszą za sobą opisane niżej konsekwencje - następująco:
- Zabicie Kozlova - automatyczne zdobycie nowej wskazówki (możesz zdobyć ją przeszukując jego biuro);
- Porwanie Kozlova (zakradnij się do jego biura) - zdobycie hasła do elektrowni;
Pierwsza decyzja blokuje dostęp do kolejnego zadania, które zleca Kozlov.
Jeśli porwiesz Kozlova, możesz:
- Zlecić jednemu z członków załogi jego zabójstwo - ten, kto wykona egzekucję, będzie zadowolony z Twojej postawy (warto nadmienić, że inni nie będą na Ciebie źli z powodu tej decyzji);
- Oszczędzenie Kozlova - nikt nie będzie na Ciebie zły, a Ty odblokujesz dodatkowe zadanie.