Life is Strange 3 True Colors - Porady na start
Poniżej znajdziesz kilka porad, które pomogą Ci lepiej odnaleźć się w Life is Strange 3 True Colors:
- W trakcie podchodzenia blisko przedmiotów, najpierw badaj je, a następnie wchodź z nimi w interakcję. Dzięki temu nie pominiesz żadnej kwestii, która pojawiła się w międzyczasie w głowie bohaterki.
- Po interakcji z przedmiotem warto przytrzymać przycisk odpowiadający za załączenie mocy - pozwoli Ci to sprawdzić, czy przypadkiem za tymże przedmiotem nie kryje się interesujące wspomnienie.
- Pamiętaj, jaki masz cel - najczęściej jest on związany z interakcją z jakimś przedmiotem. Gdy tylko tego dokonasz, istnieje spore prawdopodobieństwo, że od razu przejdziesz do kolejnej sekwencji opuszczając obecną lokację. Jeśli chcesz ją zbadać, w pierwszej kolejności całuj ściany w poszukiwaniu ciekawostek, a dopiero potem interesuj się głównymi rzeczami.
- Zaglądaj na social media za pomocą swojego telefonu - często znajdziesz tam wypowiedzi, które pozwolą Ci dowiedzieć się, co sądzą o Tobie znajomi. To samo tyczy się opisów wspomnień, które pozwalają Ci bardziej zrozumieć przywołaną niedawno scenę.
- Mając kontrolę nad postacią używaj swoich mocy, aby wkraść się do mózgu innych i poznać, o czym obecnie myślą. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zbliżysz się do nich na wystarczającą odległość i przytrzymasz odpowiedni przycisk.
- Przemyśl każdy swój wybór główny (ten, przy którym zatrzymuje się czas). Są one bardzo ważne i mocno wpływają na rozgrywkę - w przeciwieństwie do rozmów, których konsekwencje zatrzymują się na różniących się od siebie dialogach z daną osobą.
- Pamiętaj, ze główna bohaterka potrafi biegać - im bardziej otwarta jest lokacja, tym szybciej to robi. Jest to fajne usprawnienie, o którym nie można zapomnieć.
- Po rozegraniu danego rozdziału możesz wrócić do wyboru scen i poznać inne wybory. Wpłyną one na dalsze sceny, ale jeśli jesteś z grą daleko do przodu, aby poznać wszystkie konsekwencje, będziesz musiał rozegrać całą grę od momentu podjęcia tej a nie innej decyzji.