The Dark Pictures The Devil in Me - Śrubokręt i szklana pułapka: komu dać narzędzie (wybory i konsekwencje)
Komu dać śrubokręt i jak to wpływa na dalszą grę w The Devil in Me?
Po tym, jak Kate, Erin i Jamie wpadną na pomysł wciągnięcia Du'Meta w ich grę, ostatnia bohaterka wyciągnie śrubokręt, a Kate będzie musiała zdecydować, czy chce go wziąć, czy woli go zostawić koleżance:
- Jeśli zostawisz śrubokręt Jamie, to w dalszej części gry zginie albo Jamie, albo Kate - nie ma tutaj innego wyjścia.
- Jeśli Kate weźmie śrubokręt, to ani Jamie, ani Kate nie będą musiały zginąć.
Kluczowym wyborem będzie szklana pułapka, do której zawsze się udasz, o ile Jamie ucieknie Du'Metowi: Gdy szkło będzie miało zgnieść Jamie, zdecyduj, czy chcesz odwrócić stronę, w którą podąża mechanizm:
- Jeśli nie zareagujesz jako Jamie, to dziewczyna zginie niezależnie od tego, czy posiada śrubokręt.
- Jeśli zareagujesz jako Jamie, a szkło zacznie iść w stronę Kate, kobieta zginie - o ile nie posiada śrubokrętu. W przypadku posiadania narzędzia uda się jej uwolnić z pułapki.
Poprzednia
The Devil in Me - WYBORY I KONSEKWENCJEThe Dark Pictures The Devil in Me - Iść na linię produkcyjną czy się ukryć jako Charlie (wybór i konsekwencje)
Następna
The Devil in Me - WYBORY I KONSEKWENCJEThe Dark Pictures The Devil in Me - Ratować Jamie czy uciec z dachów (wybory i konsekwencje)