Stellar Blade - Sygnał alfa: Wielka Pustynia, Macierz 11, peron, wysypisko, most kolejowy, zajezdnia
Sygnał alfa - Stellar Blade.
Po dotarciu na obszar Wielkiej Pustyni rusz za znacznikiem w stronę Macierzy 11 oraz windy, która prowadzi do głównego obszaru tego regionu gry.
Na peronie przejdź przez dwa pociągu na koniec obszaru, a potem wejdź schodami z prawej strony do góry. Wybij wrogów i kontynuuj drogę przez peron - nie da się tutaj pogubić do momentu, gdy dotrzesz do stacji zasilania.
Jest ona zamknięta, więc poczekaj chwilę, aż wybiegnie z niej wojownik. Potem biegnij dalej przed siebie i wejdź do wagonu, gdzie znajduje się przeszkoda w postaci wroga z mackami.
Strzel w beczki, aby szybko pozbyć się przeciwnika. Potem biegnij przed siebie, zjedź drabiną w dół, a dotrzesz na kolejny poziom peronu, gdzie będą zjeżdżać wagony w dół.
Musisz przejść teraz na wysypisko, gdzie skorzystaj z windy po prawej stronie od drzwi. Potem na dole wstukaj kod, który mogłeś zdobyć u człowieka leżącego na górze wysypisk (w ciasnej uliczce, w którą wchodziłeś od miejsca z wagonem, który runął w dół). Pamiętaj, aby na wysypisku zabić szybko macki przejmujące kontrolę nad ciałami.
Następnie z ogniwem fuzyjnym przejdź na górę i otwórz sobie podwójną bramkę. Wyjdziesz teraz w stronę mostu kolejowego - idź przed siebie, a finalnie na metalowych elementach musisz iść w kierunku prawej strony.
Znajdziesz tam linę, która prowadzi wyżej. Gdy znajdziesz się przy wagonie, wykonaj poprawnie sekwencje QTE. Potem przejdź do obozu i wagonu, przy którym znajduje się wróg z mazią. Zniszcz oponenta, a potem idź przed siebie przez kolejne platformy.
Finalnie dotrzesz do drabiny prowadzącej w dół. Tam wejdź pod elementy budowlane z prawej strony i idź przed siebie. Miniesz człowieka, a także sklepik z obozem, gdzie możesz odpocząć. Potem wejdź po wagonie do góry i przygotuj się na ciężkie starcie.
Wrogiem będzie Tropiciel.
- Gdy oponent wsadza ryj w ziemię, to oznacza, że zaraz wyrzuci w ciebie kawałki kamieni - po tym, jak jakikolwiek z nich będzie bardzo blisko ciebie, wykonaj idealny unik, a potem lekkie lub silne uderzenie, aby w mgnieniu oka dostać się do wroga.
- Ogólnie rzecz biorąc wróg jest niesamowicie mobilny. Gdy zaczyna cię atakować pazurami, odskakuj do tyłu lub wykonuj ekstremalnie szybkie parowania - to pierwsze jest lepsze. Najczęściej serie ciosów Tropiciela wynoszą 4 uderzenia (bardzo szybkie) lub 2 powolniejsze. Musisz obserwować jego pazury, czy przygotowuje się do kolejnego ciosu.
- Dodatkowo wróg potrafi skracać bardzo szybko dystans - gdy obok ciebie świeci się kółko fioletowego koloru, wykonaj unik do tyłu. Jeśli niebieskiego - skocz do przodu. Dzięki temu potem wykorzystaj silny atak, aby zadać wrogowi spore obrażenia.
- Oponent potrafi też przecinać ciało Eve łańcuchami przy twarzy - wtedy wykonaj idealne parowanie, gdy zauważysz, że łańcuch zaczyna się ruszać.
- Dodatkowo podczas walki nadejdzie kilka sekwencji QTE, których wygrana sprawi, że protagonistka zada wrogowi trochę obrażeń.
- Pamiętaj, że jeśli wróg próbuje cię złapać w swoje sidła, a więc aktywuje się dwukrotnie niebieska poświata obok Eve, odskakuj daleko do tyłu - musisz od zasięgu łap Tropiciela, bo inaczej złapie cię i spróbuje przeciąć na kawałeczki.
Po walce zbierz czerwoną kulę, która aktywuje umiejętność szału Eve. Potem przy bramie będziesz potrzebował kodu, który otwiera bramkę w zajezdni.
Zagadka polega na tym, iż musisz wejść po drabinie na wyższy poziom obiektu, a potem chwycić za maszynę, która obraca dźwigiem - ustaw wagon tak, aby krew, pod którą znajduje się napis, była w widocznym miejscu (tak jak na obrazie).
Potem aktywuj wodę kilkukrotnie za pomocą przycisku X, a krew zostanie zmyta - kod do bramki to N72R5.