Dragon Age The Veilguard - Ofiara z dusz: latarnia Hezenkoss, księga, dźwignie, warsztat, golem
Ofiara z dusz - Dragon Age The Veilguard.
Po powrocie do dworu Blackthorne zacznij szukać latarni Hezenkoss. W celu wejścia do środka obierz boczną drogę przez balkon z lewej strony.
Przy znaczniku obserwuj ludzi, potem idź do biblioteki. Wybijesz po drodze sporo strażników, a następnie szukaj widmowej księgi. Musisz zejść na parter i odbić w lewo.
Potem przy schodach wejdź kawałek wyżej i po lewej stronie na biurku znajdziesz księgę. Przekaż ją Manfredowi i wbiegnij na balkon, aby znowu obserwować wydarzenia.
Następnie przejdź do kaplicy, gdzie po rozmowie z duchem zaczniesz schodzić drewnianymi schodami coraz niżej. Na dole spotkasz oponenta, którego musisz zabić, a potem kilka dźwigni, z którymi musisz wejść w interakcję.
Twoim celem jest spojrzenie po lewej stronie, blisko grobu, na 3 wyryte nad drzwiami tabliczki. Sugerują one, które dźwignie musisz przekręcić i w jakiej kolejności.
- Pierwsza znajduje się po prawej stronie od drzwi;
- Druga po przeciwnej stronie, po przejściu do nowej sekcji lokacji od razu po prawej;
- Trzecia i ostatnia znajduje się za kratami w drugiej części lokacji.
Aby ją otworzyć, musisz iść za celem głównym, a więc podejść na prawo od dźwigni i powiedzieć Manfredowi, aby przecisnął się głębiej. Dzięki temu w tym obszarze znajdziesz ognika (na prawo od windy, która prowadzi do warsztatu), z którym podejdziesz do krat po drugiej stronie lokacji.
Teraz zjedź windą do warsztatu, wybijaj nieumarłych. Droga jest prosta, a gdy będziesz na moście, to uważaj na magów, którzy mogą cię bardzo irytować.
Przebij się do nich, a gdy ich zabijesz, przedostań się do duchów Johanny. Po ich wyeliminowaniu wejdź po drabinie spuszczonej przez Manfreda i zawalcz z golemem.
Podczas starcia uważaj na jej śnieżny laser czy spadające z sufitu elementy. W międzyczasie eliminuj także pozostałych nieumarłych. Gdy zostanie jej trochę HP, Twoim zadaniem będzie zniszczenie latarni.
Uczyni to za Ciebie Manfred, który się poświęci. Po dialogach misja dobiegnie końca.