Dragon Age The Veilguard — Wszystkie trofea, pucharki, osiągnięcia: platyna, calak, jak zdobyć?
Trofea i platyna - Dragon Age The Veilguard.
- Wskazówki ułatwiające wbicie platyny / calaka w Dragon Age The Veilguard
- Wszystkie trofea w Dragon Age The Veilguard
Dragon Age The Veilguard (po polsku Straż Zasłony) to czwarta odsłona cyklu RPG-ów, którego początki sięgają roku 2009. Grę stworzyło studio BioWare, kojarzone przede wszystkim z seriami Mass Effect i Baldur's Gate. W Veilguard wcielamy się w niejakiego Rooka, który wraz z grupką towarzyszy ma za zadanie uratować świat przed siłami zła.
Opowieść rozpoczyna się w momencie, gdy kojarzony przez sympatyków cyklu Solas wprowadza w życie swój plan zniszczenia tytułowej Zasłony. Ta ostatnia pełni kluczową rolę w uniwersum, odgradzając fantastyczny świat Thedas od przepełnionej demonami Pustki. Dobieramy sobie trzech towarzyszy, dostosowując ich wygląd, klasy i frakcje w rozbudowanym edytorze postaci - i wyruszamy na ratunek magicznej krainie.
W Dragon Age The Veilguard zwiedzamy różne obszary, takie jak forteca Weisshaupt z Szarymi Strażnikami, Głębokie Ścieżki czy las Arlathan. Podczas tej podróży wykonujemy szereg zadań głównych i pobocznych i dokonujemy wyborów, które mają wpływ na rozwój fabuły. Ciekawym elementem rozgrywki są romanse, które nie mają ograniczeń chociażby w aspekcie płci postaci.
Wskazówki ułatwiające wbicie platyny / calaka w Dragon Age The Veilguard
1. Wybór poziomu trudności nie ma znaczenia przy platynowaniu Dragon Age The Veilguard. Możesz grać na najniższym poziomie, a i tak masz szansę skompletować wszystkie pucharki.
2. Wszystkie trofea zdobędziesz przy pojedynczym podejściu do Straży Zasłony; aby uzbierać komplet, nie ma konieczności przechodzenia RPG-a kilkukrotnie.
3. Sporo pucharków jest powiązanych z fabułą, co oznacza, że otrzymasz je niejako samoistnie za przechodzenie kolejnych rozdziałów; inne wymagają wykonania konkretnych czynności.
4. W Dragon Age The Veilguard znalazło się kilka trofek, które bardzo łatwo przeoczyć. Za wskazówkę w procesie ich zbierania powinna posłużyć poniższa lista wraz z opisami wszystkich pucharków. Dzięki niej na pewno niczego nie pominiesz.
Wszystkie trofea w Dragon Age The Veilguard
Gra zawiera 53 trofea (jedno platynowe, jedno złote, 13 srebrnych i 38 brązowych). Niektóre pucharki zdobędziemy automatycznie, jednak część wymaga szczególnego wytężenia uwagi i spełnienia dodatkowych kryteriów. Wskazówki i poniższa lista trofeów powinny ułatwić proces platynowania produkcji.
1. A Complete Deck / Cała talia - Narobiono kłopotów, ocalono świat.
2. Part 1: The Minrathous Job / Część 1: Robota w Minratusie - Zasadniczo plan wypalił.
3. Part 2: Ruin’s Reach / Część 2: Rubież Upadku - Zawarto niespodziewane znajomości w najniezwyklejszym miejscu.
4. Part 3: Awakening / Część 3: Przebudzenie - Odkryto śpiewające ostrze i przebudzenie starożytnej magii.
5. Part 4: Tevinter Nights / Część 4: Tevinterskie noce - Odkryto mrok wylewający się z ulic Minratusu i okolic.
6. Part 5: Anvallenim / Część 5: Anvallenim - Zerwano zasłonę okrywającą mroczne działania kultu i uzyskano cenne spostrzeżenie.
7. Part 6: Old Blood, Older Oaths / Część 6: Stara krew, starsze przysięgi - Zmierzono się z wyjącą burzą, by odkryć dawną tajemnicę, i przekonano się, co znaczy być przywódcą.
8. Part 7: Fire, Feather, and Fade / Część 7: Płomień, pióro i Pustka - Przeszukano pół świata, by zebrać drużynę, jakiej jeszcze nie było.
9. Part 8: No Sacrifice Greater / Część 8: Nie ma większego poświęcenia - Zachowano czujność, przekonano się o niedostatkach pokoju i poznano znaczenie poświęcenia.
10. Part 9: Bonds and Blackened Wings / Część 9: Więzy i sczerniałe skrzydła - Stworzono więzi z rodziną znalezioną pośród rozpadającego się świata.
11. Part 10: The Blood of Arlathan / Część 10: Krew Arlathanu - Podążono szkarłatnym szlakiem wijącym się przez centrum starożytnego imperium.
12. Part 11: As Shadows Fall / Część 11: Gdzie pada cień - Przemierzono serce Antivii tropem zła i odkryto, że światło rzuca najdłuższe cienie.
13. Part 12: The Best Tales / Część 12: Najlepsze opowieści - Wstąpiono na tron niedoszłych bogów, będąc w cieniu ich dziedzictwa.
14. Part 13: The Last Gambit / Część 13: Ostatni gambit - Do stracenia pozostało jedynie wszystko.
15. Part 14: The Dread Wolf Rises / Część 14: Straszliwy Wilk powstaje - Zmierzono się z demonami, smokami, pomiotami, a nawet ze Straszliwym Wilkiem.
16. The Ones That Last / Opowieści, które się pamięta - Udało się wygrać z losem i odejść ku zachodzącemu słońcu.
17. The Storm Quelled / Burza uciszona - Dojrzewa zatruty owoc.
18. In Peace / W pokoju - W końcu odnaleziono nadzieję.
19. No Real Gods / Nie ma prawdziwych bogów - Zaczerpnięto magii ukrytej w każdym ołtarzu Evanuris.
20. Reflections / Odbicia - Wsparto specjalistkę od eluvianów w odnalezieniu siebie w rozbitym świecie.
21. A New Calling / Nowe powołanie - Wsparto nieustraszonego Strażnika w znalezieniu nowego powołania.
22. Death Becomes Him / Ze śmiercią mu do twarzy - Ułatwiono staremu nekromancie określenie jego dziedzictwa.
23. A Song from the Stone / Pieśń z Kamienia - Wsparto doświadczoną zwiadowczynię w przetarciu nowej drogi.
24. Blood Ties / Więzy krwi - Wsparto wytrawnego zabójcę w rozprawieniu się z jego demonami.
25. City of Shadows / Miasto cieni - Wsparto doświadczoną detektyw w odkryciu tego, co skrywa się w mrokach jej przeszłości.
26. Little Dragon / Smocze Dziecię - Wsparto osobę łowiącą smoki w odkryciu znaczenia jej wewnętrznego płomienia.
27. A Memory of False Gods / Wspomnienie fałszywych bogów - Zapoznano się z pierwszym wspomnieniem Fen’Harela.
28. A Memory of Our Mistake / Wspomnienie naszego błędu - Zapoznano się z drugim wspomnieniem Fen’Harela.
29. A Memory of Blackened Hearts / Wspomnienie poczerniałych serc - Zapoznano się z trzecim wspomnieniem Fen’Harela.
30. A Memory of Manifestation / Wspomnienie objawienia - Zapoznano się z czwartym wspomnieniem Fen’Harela.
31. A Memory of Tranquility / Wspomnienie spokoju - Zapoznano się z piątym wspomnieniem Fen’Harela.
32. A Memory of an Old Friend / Wspomnienie starej znajomej - Zapoznano się z szóstym wspomnieniem Fen’Harela.
33. A Rook Likes Shiny Things / Rook lubi błyskotki - Znaleziono co najmniej 20 pamiątek i zwrócono je Opiekunowi.
34. A Rook Really Likes Shiny Things / Rook bardzo lubi błyskotki - Znaleziono co najmniej 80 pamiątek i zwrócono je Opiekunowi.
35. Across the Imperial Highway / Traktem Imperialnym - Odwiedzono każdą możliwą dzielnicę w północnym Thedas.
36. The Talons of Vengeance / Szpony zemsty - Wsparto Kruki w wysłaniu wiadomości tym, którzy chcą odebrać Antivię jej mieszkańcom.
37. The Light in the Dark / Światełko w mroku - Wsparto Szarych Strażników w odkryciu tego, co pozostaje, gdy serca obrócą się w popiół.
38. The Soul of a City / Dusza miasta - Wsparto Smoki Cienia w walce o obnażenie przeżartej zepsuciem duszy Minratusu.
39. Annihilation in Arlathan / Zagłada w Arlathanie - Ponownie udzielono Skaczącym za Zasłonę pomocy w uniknięciu katastrofy w Arlathanie.
40. Call for Coin and Company / Dla bogactw i towarzystwa - Wsparto Władców Fortuny w poszukiwaniu męstwa, chwały i towarzystwa.
41. The Supernatural and the Strange / Kuriozalne i nadprzyrodzone - Wsparto Żałobną Gwardię w tropieniu anomalii typu demonicznego, nieumarłego i niebezpiecznego.
42. A Most Esteemed Purveyor / Wielce szacowny zbywca - Wiesz, niewiele osób godnych jest zaproszenia tutaj.
43. A New Look / Nowy wygląd - Pierwszy raz zmieniono wygląd przedmiotu.
44. Between a Rook and a Hard Place / Rook zwala z nóg - Wykonano 5 powaleń.
45. A Faction’s Favor / Przychylność frakcji - Pierwszy raz ulepszono handlarza frakcji.
46. Rune For Improvement / Runa w oprawie ku poprawie - Pierwszy raz osadzono runę.
47. Falling For You / Lecę na ciebie - Pokonano przeciwnika przez zrzucenie go z wysokości podczas walki.
48. Nostalgia Trip / Nostalgiczna podróż - Przeżyto badania obrażeń od upadku z wysoka w Latarni.
49. Clear Minds and Open Hearts / Czyste umysły i otwarte serca - Niech twój głos dotrze do Mythal.
50. Enhancements! / Ulepszenia! - W pełni ulepszono broń, pancerz i akcesorium do najwyższego poziomu i rzadkości.
51. Stacking the Deck / Układanie talii - Wydano co najmniej 52 punkty na drzewkach umiejętności postaci gracza.
52. Bringing Down the Sky / Niech wali się niebo - Pokonano wszystkie wielkie smoki w północnym Thedas.
53. The Unbound / Oswobodzony - Złamano pieczęcie nałożone na starożytne zagrożenie i stawiono czoło temu, co kryło się w środku.