Indiana Jones Wielki Krąg - Błogosławiona Perła: Piramida, Wąż, Wieża, Komnata z grą
Błogosławiona Perła - Indiana Jones Wielki Krąg.
Po dotarciu do lokacji z piramidą musisz zanurzyć się w wodzie w wieży po lewej stronie (pierwszej od miejsca, przez które płynąłeś).
Potem przesuń filar i płyń przed siebie. W każdym miejscu, w którym możesz odsapnąć, poczekaj, aż wąż przepłynie (znikną czerwone wskazówki) i płyń dalej - w bezpiecznych miejscach możesz się wynurzyć i nabrać powietrza.
Finalnie tuż przy bramie piramidy przepłyń przez dziurę między gałęziami, potem odsuń kamień i wypłyń pod piramidą. Kawałek dalej znajdziesz przepaść, więc spadaj na wysunięte elementy, użyj liny na gałęzi i znajduj się coraz niżej.
Koniec końców znajdziesz się niżej, w wieży. Biegnij przed siebie, pokonuj przeszkody, a finalnie dotrzesz do ogromnego grzyba. Przy przepaści zabierz dwuręczny element z ziemi i wbij go w grzyba przed sobą.
Dzięki temu będziesz w stanie wykorzystać bicz i przejść dalej. W bibliotece skacz po kamieniach, aby uniknąć węża. Nie możesz być zbyt długo w wodzie. Najpierw dostań się na prawą stronę lokacji, potem na lewo, gdzie zbierzesz trójząb i rzucisz nim o grzyba po przeciwnej stronie obiektu.
Następnie przeskakuj dalej i tym razem korzystaj z płyt innej budowy, aby dostać się finalnie do ścianki oraz szkieletu słonia. Gdy będziesz na płycie pod nim, zabierz trójząb i rzucaj nim w paszczę węża.
Dwa trójząby leżą na ziemi, dwa są na górze przy łapie szkieletu. Traf 4 razy, a oponent padnie. Potem przejdź nową drogą, wykorzystując trójząb na jeszcze jednym grzybie.
Przy wielkiej białej ścianie wykorzystaj białe pnącza, aby wspiąć się wyżej. Potem wykorzystaj znowu trójząb i przejdź do miejsca, które jest "wyrwą".
Tam przejdź kawałek wyżej i korzystaj z tych samych schematów, co zawsze. Droga jest dość prosta, a na samym szczycie odbij w lewo, aby iść po Ginę i wspólnie z nią zwiedzać szczyt piramidy.
Musicie pociągnąć za dźwignie jednocześnie, potem dostaniesz się do komnaty z grą, gdzie czeka na ciebie łamigłówka. Musisz ustawiać pionki na planszy.
Najpierw przetrzyj ściankę po prawej stronie, która pomaga w rozwiązaniu zagadki. Musisz ustawić figurki na mapie tak, aby były skierowane w prawo.
Potem z tyloma pionkami ustaw je tak, aby figurki były skierowane na wprost. Rozwiązanie podajemy na grafice wyżej. Potem zrób zdjęcie mapie za posągiem i po scenie walcz z Locusem.
Pojedynek jest prosty. Rób uniki, a potem wykonuj serie ciosów. Gdy Locus klęknie, uderz raz jeszcze i po scenie wróć do Sunana, aby zakończyć ten etap przygody.