Monster Hunter Wilds - Tryb 60 FPS na PS5 i Xbox Series X: czy jest opcja wydajnościowa?
Tryb 60 FPS/klatek na sekundę w Monster Hunter Wilds.
Kiedy posiadacze mocnych komputerów osobistych mogą ogrywać gry - tak jak właśnie wydane Monster Hunter Wilds - w 60, a może i nawet większej liczbie FPS-ów, tak konsolowcy po przygodzie z Gotham Knights czy premierowej wersji A Plague Tale Requiem muszą zastanawiać się, czy będą mogli skorzystać z modułu wydajnościowego stawiającego wydajność nad grafikę.




W przypadku nowego hitu Monster Hunter Wilds studio Capcom poradziło sobie z optymalizacją i tym samym zapewniło posiadaczom PS5 na premierę gry opcję wydajnościową, która utrzymuje framerate najczęściej w okolicy 60 FPS i rozdzielczości FHD/QHD. To samo tyczy się konkurencyjnego sprzętu Microsoftu - a więc Xbox Series X.
f1
Aby zmienić płynność trybu grafiki, najpierw wejdź w opcje ustawienia wydajności i tutaj wybierz interesującą się opcję. Ta zrównoważona odblokowuje liczbę FPS-ów przy zachowaniu dobrej oprawy graficznej. Jeśli chcesz stałe 60 FPS, wybierz nacisk na płynność animacji.