Siedem największych ściem przy ogłaszaniu gier na PS3 i PS4
Ostatnie dni upłynęły pod dyktando , ale nie w taki sposób, w jakim Ubisoft oczekiwał. Gra wygląda znacznie gorzej w porównaniu do pierwszego materiały wideo, który przecież przedstawiany był jako czysty gameplay. Zainspirowany tym tytułem postanowiłem przygotować zestawienie sześciu największych ściem przy zapowiadaniu gier. Wykluczyłem materiały, które były czystym CG i nawet nie udawały rozgrywki.
7.
Jak było:
Zestawienie zaczynamy od bohatera ostatnich dni. Gdy na koniec konferencji Ubi w trakcie E3 2012 pokazano zwiastun Watch_Dogs wszystkim opadła kopara. Zero ściemy, czysta rozgrywka, która miała być pionierem w nowej generacji i wszystkim nam pokazać, czego spodziewać się gdy ostatecznie PS4 i Xbox One trafią do sprzedaży. Jak się skończyło? Zerknijcie sami i porównajcie.
6.
Jak było:
Kolejna gra Ubisoftu, która w momencie gdy pierwszy raz ją pokazano wyglądała niesamowicie. Bogata flora ze szczyptą fauny, wszechobecna dżungla dawała nadzieję na coś przełomowego. Część z tego otrzymali PC-towi gracze, którzy i tak mogli poczuć się oszukani, gdyż końcowa wersja miała się nijak do pierwszego materiału wideo prezentującego rozgrywkę. A my, posiadacze PS3? Szkoda gadać. Nie dość że brzydko to jeszcze z chrupaniem. Poniżej zobaczycie materiał z PC-ta.
5.
Jak było:
Kompletnie inna gra? Niekoniecznie, ale widać niesamowitą różnicę między pierwszym pokazem gry Kena Levine, a tym co otrzymaliśmy na samym końcu. Powód zmian? Na pewno jakiś wpływ na to miała moc sprzętów na których pojawiła się gra. Ale jak wiemy – Levine jest perfekcjonistą i jest w stanie wyrzucić ogromny fragment gry jeśli nie pasuje mu do wizji. W tym przypadku tak miało być. Levine nie był do końca zadowolony z postępów, więc wyrzucono to co się nie nadawało. Tak wyglądało to ostatecznie.
4.
Jak było:
Krótka historia pierwszego materiału z Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. To co widzicie powyżej pokazywane było na stacji roboczej, która miała mocniejsza kartę graficzną oraz więcej pamięci RAM aniżeli trafiło ostatecznie do PS3. Dlatego gdy Kojima odpalił swoje demo na ostatecznej wersji testowej konsoli zwątpił i zaczęły się cięcia w materiale. Ostatecznie gra robiła wrażenie, ale nie takie jakie powinna. Całość możecie zobaczyć również na statycznych obrazkach. Jest różnica, prawda?
3.
Jak było:
Kolejna historia, która znana jest osobom śledzącym pojedynek Sony z Microsoftem od początku minionej generacji. W 2005 roku pokazano coś, co miało być materiałem z rozgrywki. Mówił o tym nawet Jack Tretton, który zapewniał, że tak nie ma ściemy. Dwa lata później ten sam zwiastun pokazał, że nas okłamano. Na szczęście wersja z 2007 roku nie wyglądała aż tak źle. Część elementów wyglądało lepiej, inna część nieporównywalnie gorzej. Ale swoje w historii Guerrilla Games zapisali.
2.
Jak było:
Ten tytuł może nie być znany tak bardzo jak pozostałe produkcje w zestawieniu, ale pamiętam pierwszy zwiastun, który wzbudził niemałe zainteresowanie wśród fanów gier jRPG. Skoro tak miały wyglądać pierwsze gry RPG jak prezentowałyby się za 3-4, a nawet 5 lat po premierze? Niestety, Level-5 zarzuciło gigantyczną ściemą, a końcowa wersja nie dość, że była brzydka i pusta to jeszcze bardzo słaba.
1.
Jak było:
Wiecie co? Szkoda słów by komentować największą ściemę minionej generacji. To co zrobiło Gearbox Software było splunięciem prosto w twarz każdemu fanowi Obcego. W wersji końcowej gra wyglądała tak:
Zabijcie mnie.
Jeśli macie swoje propozycje - podzielcie się nimi. Ale jak widać - producenci uwielbiają robić z nas kompletnych idiotów.
Przeczytaj również
Komentarze (63)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych