Najświeższe informacje na temat Castlevania: Lords of Shadow 2
Także na dzisiaj mamy nowe wieści na temat Castlevanii: Lords of Shadow 2.
- Lords of Shadow 2 kończy historię Gabriela
- Grę zaprojektowano tak, że w mniejszym stopniu gracz prowadzony jest za rękę. Otrzymujemy więcej swobody niż w Lords of Shadow.
- Punkty "zaczepne" w kampanii (podpowiedzi) będą podświetlone gdy włączymy sobie odpowiednią opcję. Na wyższych poziomach trudności nie będzie ich wcale. Środowisko tym razem będzie płynne, bez wczytywania.
- Wyrzucono podsumowania misji i zastąpione je teleportami jak w starszych odsłonach serii (tych spod rąk Koji Igarashiego).
- Bossowie zostali zmienieni. Walki z nimi będą dłuższe, ale bardziej zróżnicowane. Jednak nie zdecydowano jeszcze o tym, czy w trakcie walk z nimi będziemy mieli punkty kontrolne.
- W grze znajdzie się opcja swobodnej kontroli kamery. Jednocześnie będzie na tyle inteligentna by dostosować się do akcji gdy o niej zapomnimy.
- Krzyż bojowy (bicz Gabriela) zastąpiono Krwawym biczem. Różnice? Głównie wizualne i w kwestii fabularnej.
- System walki pozostał bez zmian z tym, że magia zostanie zastąpiona przez krew Drakuli, a ta nie będzie się regenrować i by ją odzyskać - będziemy musieli żywić się wrogami.
- Pasek skupienia będzie wzrastać w trakcie uników, idealnego blokowania ciosów i podczas wykonywania kontr. Gdy ją zapełnimy - każdy cios wyrzuci z wroga trochę krwi. A standardowo - jeśli oberwiemy - stracimy pasek.
- Krew możemy poświęcić na dwa "elementy" - Chaos i Nicość.
- Nicość: broń zmienia się w Miecz Nicości, który pozwala na odzyskiwanie zdrowia w trakcie ataków. Chaos: broń zmienia się w parę pazurów, które pozwolą przebić się przez obronę wroga.
- Drakula będzie mógł używać sztuczek by omamić śmiertelników i kontrolować ich wolę, zmienić się w mgłę by przemknąć obok nich lub dotrzeć do sekretnych miejsc (ukłon w stronę ... Symphony of the Night).
- W grze znajdą się elementy humorystyczne.
Gra ma ukazać się w październiku tego roku na PS3, Xbox 360 i PC.