Watch_Dogs w dwóch generacjach...
Wszyscy wiemy, że Watch_Dogs zmierza na konsole obecnej generacji, konsole nowej generacji oraz PC. Oczywiście spodziewamy się kolosalnych różnic pomiędzy np. PS3, a PS4. Czy te różnice rzeczywiście będą takie widoczne?
Jak mówi Jonathan Morin:
Na poziomie "duszy" obie wersje nie będą się od siebie różnić. Całe doświadczenie zostało zbudowane tak, by technologia nie miała znaczenia - niezależenie od platformy, miało to być ekscytujące doświadczenie.
Gdzie w takim razie podziały się te wszystkie różnice, których wszyscy się spodziewamy? Otóż różnice powinniśmy zauważyć między innymi w takich elementach jak symulacja wiatru czy wody.
Słowa Eric'a Baillargeon'a potwierdzają, co powyższe:
Gry będą takie same. Tym, co ulegnie zmianom, będzie bogactwo symulacji, jakość grafiki, symulacja życia miasta - esencja rozgrywki, jej rdzeń, pozostanie jednak bez zmian.
Co wy na to? Wystarczą wam "kosmetyczne" zmiany? Uważacie, że Ubsoft poszedł na łatwiznę?
Jeśli różnice w obu wersjach nie będą znacząco odczuwalne to moim zdaniem deweloper się nie spisał jak należy. Zapewne taka sama sytuacja będzie z Assassin's Creed IV: Black Flag.