Masz pytanie do Xbox Polska? Porzuć nadzieję na odpowiedź na poziomie
Odpowiednie podejście do klienta to cnota. Jednak, chyba w Xbox Polska, ktoś nie słyszał o podejściu frontem do klienta. Można z niego zrobić głupka na oficjalnym profilu konsoli na Facebooku i przejść do następnego punktu dnia.
Przeglądając Facebookowy profil Xbox Polska, można trafić na sporo przydatnych informacji. Jednak, jeśli ktoś liczy na to, że zawsze będzie traktowany poważnie przez rodzimy oddział Microsoftu, to może się nieco zdziwić. Bo choć część pytań bywa mniej lub bardziej głupia, to nietaktem jest traktowanie klienta, jak idiotę publicznie. Czego przykładem niech będzie ostatnia wymiana zdań pomiędzy klientem - ciekawym, kiedy "Call of Duty: Black Ops", będzie dostępne we wstecznej kompatybilności - a anonimowym chamem zajmującym się profilem Xbox Polska na Facebooku.
Powyższy obrazek mogę podsumować jedynie tak, że komuś przydałoby się kilka lekcji ogłady od Phila Spencera, który doskonale wie, że klient jest najważniejszy. A ironiczne odpowiedzi nie prowadzą do niczego. Czasem warto nie tracić okazji, by siedzieć cicho, jeśli miało się gorszy dzień.