Angels of Death - opis gry
Angels of Death to gra przygodowa w konwencji horroru wyprodukowana przez firmę Kadokawa (jej głównym projektantem był Makoto Sanada) i wydana przez Playism. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsoli Nintendo Switch.
Fabuła - Angels of Death
Angels of Death stawia na głowie gatunkowe konwencje. Gra koncentruje się na perypetiach Ray, dziewczyny, która pewnego budzi się w piwnicach opuszczonego budynku (a przynajmniej czegoś, co go przypomina). Bohaterka nie pamięta, jak się tam znalazła. Kojarzy tylko tyle, że była na konsultacji lekarskiej po śmierci rodziców, którzy zginęli w wypadku. Jak się rychło okazuje, na miejscu znajduje się także seryjny morderca. Myli się jednak ten, kto oczekuje powtórki z kultowego Clock Tower. Ray bowiem po niedawnych tragicznych wydarzeniach nie ma specjalnej ochoty na dalszą egzystencję. Woli raczej, by Zack, bo tak ma na imię morderca, posłał ją na tamten świat. Ten jednak, co jeszcze bardziej komplikuje sprawę, chce po prostu uciec z budynku, bo też znalazł się w nim wbrew własnej woli. Oboje zawiązują więc sojusz - Zack zabije Ray, jeśli uda im się wydostać.
Rozgrywka - Angels of Death
Angels of Death to gra przygodowa z widokiem z lotu ptaka. Podczas zmagań wspomniana Ray musi współpracować z Zackiem, by sprostać najróżniejszym wyzwaniom. Historia składa się z czterech rozdziałów, podczas których odwiedzamy inne piętra wspomnianego budynku. Jednocześnie produkcja Kadokawa stanowi istny miszmasz gatunków. Nasza podopieczna musi nie tylko rozwiązywać zagadki wymagające główkowania, ale też na przykład ratować się ucieczką (gdy sytuacja tego wymaga) lub brać udział w strzelaninach. Powodem tego jest to, że Zack nie jest bynajmniej jedynym psychopatą w grze. Są też inni i są oni nastawieni znacznie mniej ugodowo.
Pomimo na pozór poważnej otoczki Angels of Death w wielu miejscach bliżej do czarnej komedii.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych