CRUSH3D

CRUSH3D

8,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Zoe Mode
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna,   Platformowa
Premiery
Świat:
13.01.2012
Europa:
13.01.2012
Producent:
Zoe Mode
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna,   Platformowa
Premiery
Świat:
13.01.2012
Europa:
13.01.2012

CRUSH3D - opis gry

CRUSH3D to gra logiczno-zręcznościowa wyprodukowana przez studio Zoë Mode i wydana przez Segę. Tytuł ukazał się na 3DS-a. CRUSH3D to konwersja gry Crush, która wcześniej ukazała się na PSP.

Fabuła - CRUSH3D

Dalsza część tekstu pod wideo

Jeśli chodzi o mechanikę, wersja na 3DS-a nie różni się szczególnie od tej z PSP. Inna jest jednak otoczka (bardziej luźna) oraz założenia fabularne. Tym razem nie chodzi o walkę z fobiami głównego bohatera. Doctor 'Doc' Doccerson po licznych niepowodzeniach konstruuje swoje magnum opus - C.R.U.S.H. Jest to urządzenie, które pozwala użytkownikowi odbyć podróż w głąb jego własnej podświadomości. Głównym bohaterem jest Danny, asystent Doccersona, który podczas testowania wspomnianego wynalazku zostaje uwięziony w wykwitach swego umysłu.

Rozgrywka - CRUSH3D

Gra składa się z kilkudziesięciu poziomów, a każdy poziom to jakiś wycinek świadomości głównego bohatera. Zadanie polega na zebraniu kolorowych kulek. Każdy kolor to inna liczba punktów, jaka ląduje na naszym koncie, a my musimy zebrać ich tyle, abyśmy mogli skorzystać z portalu przenoszące nas do następnego wyzwania. Danny standardowo dysponuje takimi umiejętnościami jak skok czy kucanie, które pozwalają mu pokonać prostsze przeszkody, jednak najważniejszym gameplayowym mykiem jest tak zwany “crush”. W skrócie: pozwala on zmienić perspektywę z dwuwymiarowej na trójwymiarową, kiedy zmagania śledzimy z lotu ptaka. Dla przykładu: jeśli droga się kończy i blokuje nam ją wysoka przeszkoda, możemy zmienić perspektywę na trójwymiarową. Wówczas, patrząc na planszę z góry, nic nam nie będzie blokowało przejścia i będziemy mogli bez problemu ją pokonać po prostu po niej przechodząc.

Zdobycie odpowiedniej liczby kulek to minimum, ale oprócz tego natknąć możemy się też na opcjonalne znajdźki odblokowujące dodatkowe wyzwania oraz bonusy typu galeria z ilustracjami.

Wideo - CRUSH3D

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper