Contact

Contact

7,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

DS 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Grasshopper Manufacture
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
30.03.2006
Europa:
06.02.2007
Producent:
Grasshopper Manufacture
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
30.03.2006
Europa:
06.02.2007

Contact - opis gry

Contact to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Grasshopper Manufacture i wydana w Europie przez Rising Star Games na NDS-a. Nad projektem czuwał popularny game designer Suda Goichi (znany też jako Suda 51).

Fabuła - Contact

Dalsza część tekstu pod wideo

Contact pozwala nam się wcielić w Terry’ego, młodego chłopaka, który pewnego dnia spotyka tajemniczego naukowca zwanego po prostu “Profesorem”. Profesor jednak nie jest zwyczajnym profesorem. Przybył on bowiem z innego zakątka wszechświata ścigany przez organizację CosmoNOTs (Cosmic Nihilist Organization for Terror). W tej sytuacji główny bohater musi mu pomóc. Jak? Naukowiec potrzebuje ‘komórek’, które pozwolą naprawić jego pojazd. Nie będzie to jednak proste zadanie.

Rozgrywka - Contact

Contact to gra, która przynajmniej pod kilkoma względami przywodzi na myśl serię Earthbound/Mother autorstwa Nintendo. Z drugiej strony to także tytuł, w którym zaimplementowano nieco nowych/rzadko spotykanych rozwiązań. Na przykład Terry nie zdobywa doświadczenie ‘tradycyjnymi’ metodami. Zamiast tego parametry rosną po wykonaniu konkretnej czynności, np. przyjęcie na klatę obrażeń sprawia, że lepsza staje się jego wytrzymałość.

Umiejętności Terry’ego zależne są od kostiumów i broni. Tych pierwszych jest osiem (m.in. rybak, złodziej, kierowca, pilot), bronie z kolei dzielą się na trzy rodzaje. Częste używanie jakiegoś oręża odciska piętno na zdolnościach podopiecznego, ale nie warto skupiać się tylko na jednym - w Contact bowiem przeciwnicy mogą mieć różne słabości.

Terry może podczas przygody nawiązywać relacje z NPC-ami (których jakość zależna jest od kilku parametrów), a także z innymi graczami poprzez Wi-Fi. Wymiana kodów owocuje tym, że jedną z wysp zaczynają zamieszkiwać avatary znajomych dzielące się z nami różnymi użytecznymi informacjami.

Wideo - Contact

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper