DOOM II (Classic) - opis gry
Doom II to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby autorstwa id Software w tej wersji wzbogacona o stworzoną przez społeczność zawartość. Pakiet ten został wydany przez Bethesda Softworks 26 lipca 2017 na urządzenia mobilne z Androidem i dzień później na iOS. Równo dwa lata po wydaniu wersji na Androida ukazały się konwersje na PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch autorstwa Nerve Software.
Produkcja jest wydaną z okazji rocznicy wydania DOOM II: Hell on Earth wersją drugiej odsłony serii, gdzie to wydawca zdecydował się pierwotnie zawrzeć podstawkę oraz Master Levels for Doom II, czyli 20 stworzonych przez społeczność map. W ramach tych produkcji twórcy nie zmieniali ogólnych założeń serii, czyli jest produkcja, gdzie akcja dominuje nad fabułą - gracz wciela się w samotnego żołnierza, który to podróżuje przez różne tereny eliminując zagrożenie w postaci demonicznej inwazji.
W ramach Doom II: Hell on Earth opowiedziana jest historia będąca kontynuacją tej z Doom (1993) - po powstrzymaniu jednego ataku ze strony demonów następuje drugi poważniejszy. Wskutek niego ludzkość doznaje poważnych strat, a jej część dostaje się pod wpływ demonów. Zadaniem znanego z poprzedniej produkcji żołnierza jest nie tyle wspomóc pozostałości, co także spróbować zadać poważne straty demonicznym wojskom.
Gra wspiera:
- Lokalną rozgrywkę dla 4 graczy;
- Lokalny tryb współpracy dla 4 graczy;
W późniejszym czasie wydania konsolowe otrzymały także Sigil (9 map od Johna Romero, współtwórcy Doom II: Hell on Earth), The Plutonia Experiment (dodatek od Dario i Milo Casali), TNT: Evilution (dodatek od TNT Team) oraz No Rest for the Living (rozszerzenie od Nerve Software dostępne dopiero od konwersji Doom II na Xbox 360)
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych