Def Jam Fight for NY: The Takeover

Def Jam Fight for NY: The Takeover

7,2
18 oceny

Ocena wg platformy:

PSP 7.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
EA Canada / Aki Corporation
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
16 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
29.08.2006
Europa:
01.09.2006
Producent:
EA Canada / Aki Corporation
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
16 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
29.08.2006
Europa:
01.09.2006

Def Jam Fight for NY: The Takeover - opis gry

Def Jam Fight for NY: The Takeover to bijatyka w klimatach hip-hopu wyprodukowana przez Aki Corporation i wydana przez Electronic Arts. Tytuł ukazał się na PlayStation Portable. The Takeover to port Def Jam: Fight for NY.

Konwersja nie różni się szczególnie od oryginału. Fight for NY/Fight for NY: The Takeover bezpośrednio kontynuuje wątki poprzedniej części, czyli Def Jam: Vendetta. Podopieczny gracza, po długiej drodze na szczyt, pokonał tam D-Moba. Boss podziemia w wyniku tych wydarzeń został zgarnięty przez policję, ale przed odsiadką ratuje go pewien kierowca SUV-a, co widzimy w intrze gry. Tym kierowcą jesteśmy my.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nasza postać zaczyna w szeregach grupy D-Moba od zera i pnie się w górę po szczeblach kariery walcząc z innymi grupami. Większość pojedynków odbywa się jeden na jednego, ale są też inne, uatrakcyjniające zabawę warianty: jeden przeciwko wszystkim (i wszyscy przeciwko jednemu), jeden przeciwko kilku rywalom itd. Co warto dodać, tryb fabularny w The Takeover różni się nieco od tego z pierwowzoru. Historia opowiedziana jest skromniejszymi środkami (tekstem i obrazkami), ale za to podczas procesu tworzenia zawodnika możemy wybrać miejsce, z którego pochodzi (jedna z pięciu dzielnic Nowego Jorku), co jednak nie wpływa znacząco na narrację. Poza tym dodano również nowe epizody.

Pojedynki obywają się na interaktywnych arenach. Rywalami można roztrzaskiwać ściany albo walające się skrzynie, o rywali roztrzaskiwać można z kolei automaty z napojami, głośniki lub kosze na śmieci. Więcej - jeśli przeciwnik wyrżnie w światła, zmieni się oświetlenie na planszy. Do dyspozycji są też bronie typowe dla zakapiorów - metalowe pręty, tulipany itd.

Walkom przygląda się publika, która nie jest tylko dekoracją. Jeśli oponent otrzyma oklep i poleci w jej stronę może go ona wypchnąć z powrotem, przytrzymać, co daje nam szansę na wyprowadzenie kilku celnych ciosów, lub skopać.

Do dyspozycji mamy pięć stylów walki. Wrestling oczywiście jest obecny, ale dochodzą też cztery inne: Street Fighting, Kickboxing, Martial Arts oraz Submissions. Każdy posiada jakieś swoje wady i zalety. Podobnie jak w poprzedniej części, nasze ataki mogą wpływać na kondycję części ciała rywala (specjalizuje się w tej dziedzinie zwłaszcza Submissions) mniej lub bardziej je osłabiając.

Oprócz zmian w trybie fabularnym dodano także nowe umiejętności oraz miejscówki, gdzie odbywają się pojedynki. Warto też wspomnieć, że w multiplayerze grać mogą maksymalnie dwie osoby (na stacjonarnych konsolach cztery).

Wideo - Def Jam Fight for NY: The Takeover

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper