Soulcalibur: Broken Destiny - opis gry
Soul Calibur: Broken Destiny to bijatyka 3D, a zarazem swoisty odłam serii Soul znanej ze stacjonarnych konsol, która powstała na konsolę Playstation Portable za sprawą Project Soul oraz Namco Bandai. Gra ujrzała światło dzienne po raz pierwszy w Japonii 27 sierpnia 2009 roku.
System walki nie różni się specjalnie od tego, z czym mamy do czynienia na stacjonarnych systemach. Gra pozwala wcielić się w fighterów operujących bronią białą i bazuje na rozwiązaniach znanych z "dużych" konsol. Na gracza czeka kilka trybów rozgrywki, w tym: Quick Match, The Gauntlet, Trials (podzielony jeszcze na trzy kategorie: Trial of Attack, Trial of Defense oraz Endless Trial, Versus Mode), Versus Mode i Training Mode. Pierwszy tryb, jak sama nazwa wskazuje, jest nieskomplikowany i wystarczy wybrać swoją postać oraz przeciwnika z dostępnej listy, by stoczyć pojedynek, w trakcie którego możemy zgarnąć jeden z tytułów, będący następnie wyświetlany pod naszym imieniem podczas potyczek w Versus. Najbardziej interesujący ze wszystkich, czyli Gauntlet, jest swoistym Story Mode, a nagrodą za jego ukończenie jest broń dla Siegfrieda. Gracz musi wypełniać określone zadania w trakcie walki, jak na przykład, zabić przeciwnika w odpowiedni sposób. Do przejścia są 34 etapy, za każdy zaś zostajemy ocenieni i jeśli na tyle dobrze poradziliśmy sobie, że dostaliśmy ocenę A, możemy przejść do kolejnego. W kolejnym trybie, czyli Trial of Attack, zabawa polega na jak najlepszym łączeniu ataków w combosy, za co dostajemy najwięcej punktów. Trial of Defense wygląda podobnie, tylko że zamiast atakować należy kontrować ataki oponenta i skutecznie blokować jego ciosy. Endless Trial łączy w całość dwa wyżej wymienione tryby, przez co zabawy jest bardzo dużo. Za wygrane walki odnawia nam się w niewielkim stopniu pasek życia, w związku z czym wszystko to przypomina Survival znany z innych bijatyk.
Komentarze (7)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych