Descent II - opis gry
Descent II to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, w której gracz przejmuje kontrolę nad latającym statkiem. Za produkcję odpowiadało studio Parallax Software, a za wydanie Interplay Productions. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych oraz na PlayStation.
Fabularnie gra jest bezpośrednią kontynuacją pierwszej części. Anonimowy pilot, który poprzednio otrzymał zadanie stłumienia buntu maszyn, musi ponownie zakasać rękawy z powodu kruczku w umowie, który mówi, że 72 godziny po zakończeniu misji pozostaje on wciąż do dyspozycji zleceniodawcy. Tym razem wyrusza więc poza układ słoneczny z nowymi wytycznymi.
Descent II to trójwymiarowa strzelanina fpp, w której przejmujemy kontrolę nad statkiem Pyro-GX, który daje nam swobodę poruszania się w różnych kierunkach. Na przejście czekają tu w sumie 24 levele. W większości przypadków ograniczamy się do przeczesywania klaustrofobicznych, ciemnych korytarzy by zniszczyć reaktor, ale raz na jakiś (co cztery plansze) dochodzi też do pojedynku z bossem. Podobnie jak w ‘jedynce’, po zniszczeniu reaktora (lub bossa) mamy ograniczoną ilość czasu, żeby znaleźć wyjście. W przeciwnym razie tracimy życie i wszystkie uzbierane wcześniej punkty. Podczas eksploracji natykamy się na różnokolorowe drzwi. Białe otwieramy po zbliżeniu się do nich, ale pozostałe wymagają znalezienia odpowiedniego klucza.
Na pokładzie naszego statku możemy zamontować różne rodzaje uzbrojenia. Bronie dzielą się na te podstawowe i dodatkowe. Podstawowe to dla przykładu działka i lasery, a a dodatkowe - miny oraz rakiety. Po drodze da się też zdobyć części, które modyfikują możliwości Pyro-GX, np. dopalacz zwiększający jego szybkość.
Oprócz singla gra posiada też multiplayer, przy czym na PlayStation wymagane jest posiadanie link cable, specjalnego kabla pozwalającego podłączyć dwie konsole. Na PC z kolei grać może maksymalnie osiem osób. Dostępne są tryby rywalizacji oraz kooperacja.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych