Dungeon Keeper: The Deeper Dungeons - opis gry
Dungeon Keeper: The Deeper Dungeons (Dungeon Keeper - nowe misje) to "piekielna" strategia czasu rzeczywistego autorstwa Bullfrog Productions wydana przez Electronic Arts w 1997 roku na MS-DOS oraz komputery osobiste z systemem Windows. Obie te wersje ukazały się w Polsce na przełomie 1997 i 1998 roku, a ich dystrybucją zajęło się IPS Computer Group.
W ramach dodatku twórcy nie zmienili ogólnych założeń serii, czyli jest to przedstawiciel gatunku strategii, gdzie motywem przewodnim jest zarządzanie lochem - twórcy skupili się głównie na poprawkach natury technicznej i merytorycznej, a dodatkowo wzbogacili wrogie stworzenia o nowe zachowania. Na ten proces składa się nie tyle jego rozwój, co także ochrona przed zagrożeniem, co można osiągnąć na drodze tworzenia przeszkód, zarówno żywych (żołnierze) jak i mechanicznych (pułapki). Z produkcją można zapoznać się w rozgrywce samotnej albo z maksymalnie jednym innym graczem (kabel zerowy) lub trzema innymi naraz (sieć o protokole IPX), przy czym do tej drugiego schematu zalecana jest wersja na Windows.
W ramach fabuły opowiedziana została historia osadzona jakiś czas po Dungeon Keeper - wroga udało się zgładzić i kierująca lochem istota może wypocząć. Niestety, jej odpoczynek nie jest wieczny, ponieważ wskutek, prawdopodobnie przypadkowej, reinkarnacji wróg powstaje z martwych i ponownie staje na czele armii. Zadaniem kierującego poczynaniami zarządcy lochu gracza jest po raz długo zgładzić złowrogi byt.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych