Dungeon Keeper (iOS/Android) - opis gry
Dungeon Keeper to strategia MMO wyprodukowana przez Mythic we współpracy z Rocket Squid oraz Electronic Arts Software (Shanghai) i wydana przez Electronic Arts. Gra ukazała się 11 listopada 2013 na urządzenia mobilne z Androidem i 30 stycznia 2014 na iOS i dystrybuowana jest w modelu F2P (Free 2 Play).
Gra jest adaptacją serii Dungeon Keeper autorstwa Bullfrog Productions na urządzenia mobilne, która to nie zmienia ogólnych założeń serii, a jedynie dostosowuje je do modelu rozgrywki (darmowy z mikrotransakcjami). Jest to więc strategia, gdzie gracz wciela się w zarządcę lochów mającego za zadanie chronić swój skrawek terenu przed innymi oraz znajdującego się w jego centrum "serce" przed różnymi podróżnikami. Do realizacji tego celu mogą posłużyć różnego rodzaju pułapki oraz zaklęcia. Po ukończeniu prac na lochem można go - podobnie jak w Clash of Clans - przetestować.
Zasobami w grze są mana, złoto, skały oraz klejnoty (waluta premium) - pierwsze trzy służą do wykonywania podstawowych czynności, natomiast ostatnia pozwala na przyspieszenie określonego procesu. Z tą produkcją można zapoznać się w rozgrywce z SI albo innymi graczami.
Dungeon Keeper spotkał się z nieprzychylnym odbiorem zyskując noty na średnim poziomie około 40 procent. Najczęściej krytykowano mechanikę rozgrywki, która w opinii recenzentów skonstruowana została z myślą o wymuszaniu płatności za prawdziwe pieniądze, wskutek czego istotnie cierpiał balans produkcji.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych