Earth Defense Force: Iron Rain - opis gry
Earth Defense Force: Iron Rain to strzelanina tpp wyprodukowana przez japońskie studio Yuke's Media Creations i wydana przez D3Publisher. Tytuł ukazał się na PlayStation 4. Iron Rain to spin-off serii Earth Defense Force.
Earth Defense Force: Iron Rain to spin-off serii EDF, za który odpowiada tym razem innym developer - studio Yuke's znane najlepiej jako producent wielu gier traktujących o wrestlingu. Wydarzenia przedstawione w grze rozgrywają się w 2028 roku. Dziesięć lat wcześniej Ziemia została zaatakowana przez przybyszów z kosmosu, którzy, korzystając z wielkich owadów, zdołali znacząco przetrzebić ludzkość. Jedyną siłą zdolną pokonać nieprzyjaciół jest tytułowy oddział specjalny EDF.
Główne założenia względem poprzednich odsłon cyklu nie uległy zmianie. Mamy tu do czynienia ze strzelaniną TPP (widok z perspektywy trzeciej osoby), w której przejmujemy kontrolę nad żołnierzem specjalnego oddziału EDF walczącego z inwazją przerośniętych robali. Do wyboru mamy cztery klasy (Trooper, Jet Lifter, Heavy Striker oraz Prowl Rider), możemy też zadecydować o płci naszej postaci.
Singlowa kampania składa się z 52 misji. Podczas zmagań mamy do dyspozycji różne rodzaje broni, przy czym zaznaczyć warto, że większość giwer posiada nieograniczoną ilość amunicji, a głównym ograniczeniem przy strzelaniu jest czas przeładowania magazynku. Pokonani przeciwnicy pozostawiają po sobie specjalne “klejnoty” (energy gems), które mają podwójne zastosowanie: służą jako źródło energii i waluta. Dzięki tej drugiej możemy kupować nowe bronie czy ekwipunek. W zbieraniu “klejnotów” może jednak przeszkadzać frakcja Kindred Rebellion - jest ona wrogo nastawiona zarówno do kosmitów, jak i EDF.
Poza singlem Iron Rain oferuje tryby wieloosobowe. Wraz z innymi osobami możemy przechodzić kampanię (wariant online i offline na podzielonym ekranie) czy rywalizować w Mercenary Mode, gdzie zabawa polega na gromadzeniu energy gems.
Iron Rain, warto dodać na marginesie, posiada ładniejszą oprawę graficzną niż części autorstwa Sandlot, ale konsekwencją tego są batalie na mniejszą skalę.
Główny muzyczny motyw przewodni napisał Takashi Niigaki, za design potworów odpowiada Ryu Oyama.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych