Fallout 4: Wasteland Workshop - opis gry
Fallout 4: Wasteland Workshop to rozszerzenie do gry Fallout 4. Było to drugie z trzech planowanych dlc do tego tytułu. Podobnie jak ‘podstawka’, pojawiło się ono na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Wasteland Workshop w odróżnieniu od Automatrona, czyli pierwszego rozszerzenia do czwartej części Fallouta, nie oferuje żadnej nowej linii fabularnej. To zbiór dodatków rozbudowujących niektóre aspekty gameplayu o nowe atrakcje.
Atrakcje przedstawione w Wasteland Workshop można podzielić w gruncie rzeczy na dwa rodzaje. Pierwsza, ta mniej istotna, dotyczy elementów przydatnych do rozbudowywania własnej osady. Są to dla przykładu dekoracje dla domów (np. lampki na biurka, kandelabry czy wypchane zwierzęta i potwory), nowe materiały do budowania (przede wszystkim betonowe ściany), oświetlenie uliczne, grządki ogrodnicze pozwalające sadzić różne rośliny, śmiercionośne pułapki itd. itp.
Druga, bardziej istotna atrakcja Wasteland Workshop wiąże się poniekąd z pułapkami. Gra bowiem pozwala nam łapać potwory, ale i nie tylko potwory, które zamieszkują falloutowe pustkowia. Patent wygląda tak, że do złapania delikwenta potrzebujemy przynęty - im nieszczęśnik większy, tym przynęta musi być bardziej okazała (kota jest łatwiej złapać niż maszynę do zabijania typu Deathclaw). Służą do tego przedmioty znajdowane w świecie gry.
Gdy już złapiemy kogoś/coś, mamy dwie opcje do wyboru - oswoić (choć nie jest to możliwe w każdym przypadku; dla przykładu supermutantów oswoić się nie da) lub wystawiać do pojedynków na arenie z innymi potworami/postaciami.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych