Fighters Destiny

Fighters Destiny

5,2
5 oceny

Ocena wg platformy:

N64 5.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Genki
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
01.1998
Europa:
01.03.1998
Producent:
Genki
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
01.1998
Europa:
01.03.1998

Fighters Destiny - opis gry

Fighters Destiny to trójwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez studio Genki i wydana w Europie przez Ocean. Tytuł ukazał się wyłącznie na Nintendo 64 i w opinii wielu był odpowiednikiem serii Virtua Fighter na tym sprzęcie.

Gra nie posiada żadnych szczególnych założeń fabularnych. Ot, grupa wojowników z różnych stron świata rywalizuje o miano najsilniejszego. Mamy tu między innymi mistrza karate, faceta z Mongolii zafascynowanego kulturą arabską, wrestlera ze Stanów Zjednoczonych, klauna z Francji, japońskiego ninję i kilku innych. Łącznie podstawowych postaci jest dziewięć, a do tego dochodzi piątka innych, których możemy odblokować wykonując rozmaite wyzwania.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Na pozór Fighters Destiny jest dość zwyczajną trójwymiarową bijatyką, choć jeśli przyjrzeć się bliżej Genki zaimplementowało w niej kilka ciekawych patentów. Przede wszystkim warto zaznaczyć, że pojedynek wygrywa tu nie zawodnik, który wygra przykładowo dwie rundy, ale ten, kto uzbiera odpowiednią liczbę punktów (domyślnie siedem). Punkty przyznawane są np. za pozbawienie oponenta paska energii (trzy punkty), wyrzucenie go z areny (dwa), pokonanie kontratakiem lub specjalem (cztery).

 

Gra posiada kilka wariantów rozgrywki, przy czym niektóre są całkiem oryginalne. Oprócz standardowego Versus, gdzie możemy zmierzyć się ze znajomym, jest to też Vs. Battle, w którym pokonanie rywala nagradzane jest zdobyciem jego umiejętności, oraz Master Challenge i Record Attack. W Master Challenge losujemy, z kim się zmierzyć. Może to być albo Master, albo Joker. Zwycięstwo nad tym pierwszym pozwala posiąść nową umiejętność, natomiast za wygraną walkę z Jokerem nie otrzymujemy nic, ale w przypadku przegranej tracimy wszystko, co dotąd uciułaliśmy. Record Attack oferuje z kolei dwa pomniejsze tryby. W Survivalu próbujemy wygrać w stu pojedynkach wymagających zdobycia jednego punktu, natomiast w Fastest próbujemy jak najszybciej przebić się przez serię ‘czteropunktowych’ starć.

Wideo - Fighters Destiny

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper