Infinite Undiscovery

Infinite Undiscovery

7,4
19 oceny

Ocena wg platformy:

X360 7.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
tri-Ace
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Śr. czas:
42.5 godzin
Premiery
Świat:
02.09.2008
Europa:
05.09.2008
Polska:
10.09.2008
Producent:
tri-Ace
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Śr. czas:
42.5 godzin
Premiery
Świat:
02.09.2008
Europa:
05.09.2008
Polska:
10.09.2008

Infinite Undiscovery - opis gry

Infinite Undiscovery to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio tri-Ace i wydana przez Square Enix na Xboxa 360. Według członków wspomnianego studia, tytuł stanowił ujście dla pomysłów zgromadzonych przez nich na przestrzeni dziesięciu lat, a których realizację umożliwił dopiero sprzęt Microsoftu.

Akcja Infinite Undiscovery rozgrywa się w świecie, w którym ‘dający życie’ księżyc został skuty łańcuchami przez armię zwaną Order of the Chains. W efekcie życie na świecie obumiera, a jakby tego było mało pojawiają się potwory terroryzujące mieszkańców. Głównym bohaterem jest Capell, który w wyniku pewnych wydarzeń trafia do lochów, ale wkrótce wyciąga go z nich Aya, członkini organizacji dążącej do ‘oswobodzenia’ księżyca. Protagonista, jako wyrzutek społeczeństwa nie mający żadnych konkretnych celów, postanawia do nich dołączyć.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W Infinite Undiscovery mamy do czynienia z dynamicznym systemem walki. Kierujemy wprawdzie tylko Capellem, ale dzięki opcji “connect” możemy wpłynąć na towarzyszy (sterowanych przez AI), by skorzystali z pożądanej przez nas umiejętności. Warto wspomnieć, że wszystkich walczących po naszej stronie postaci jest w grze (aż) siedemnaście.

 

Produkcja tri-Ace daje nam spore pole do popisu w różnych dziedzinach. Przede wszystkim - poziom trudności (i wszystko co z nim związane), który nawet na Normalu stanowi niekiedy poważne wyzwanie. Pojedynki (zwłaszcza z bossami) oferują dużo swobody w kreowaniu efektywnych strategii - przeważnie nie ma jednego dobrego sposobu by zwyciężyć, dlatego warto kombinować i szukać własnych rozwiązań. Poza tym dochodzi też możliwość skradania, używania elementów otoczenia (do odciągnięcia przeciwnika albo zadania większych obrażeń), zastawiania pułapek czy kreacji przedmiotów/ekwipunku na modłę serii Star Ocean tego samego studia.

 

Niecodzienny tytuł gry, warto dodać, odnosi się do charakteru rozgrywki. Gracz podczas swoich zmagań będzie podejmował różne decyzje, np. podczas pojedynków, które wpłyną na świat wokół i, jak mówił jeden z twórców przed premierą, doprowadzą do różnych nieznanych wcześniej odkryć.

Wideo - Infinite Undiscovery

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper