MagnaCarta II

MagnaCarta II

6,0
14 oceny

Ocena wg platformy:

X360 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Softmax
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
06.08.2009
Europa:
16.10.2009
Polska:
11.02.2010
Producent:
Softmax
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
06.08.2009
Europa:
16.10.2009
Polska:
11.02.2010

MagnaCarta II - opis gry

MagnaCarta 2 to gra RPG wyprodukowana przez południowokoreańskie studio Softmax i wydana w Europie przez Atari. Tytuł był kontynuacją Magna Carta: Tears of Blood i ukazał się tylko na Xboxa 360.

Głównym bohaterem gry jest Juto, młodzieniec trapiony przez amnezję, w którym drzemie bliżej nieokreślona, acz potężna siła. Do głosu dochodzi ona podczas incydentu, który staje się punktem wyjścia dla całej historii. Wyspa, na której mieszka zostaje zrównana z ziemią przez Siły Północy, a jego przyjaciele zabici, co budzi w nim chęć zemsty. Juto wyrusza w daleki świat i wkrótce podejmuje pierwsze kroki mające doprowadzić go do celu - staje się częścią Sił Południa.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Podczas rozgrywki przełączamy się pomiędzy dwoma trybami - jeden to eksploracja, tzw. Movement Mode, i możemy wówczas rozmawiać z NPC-ami, wchodzić w interakcję z otoczeniem itd. Combat Mode to z kolei, jak sama nazwa wskazuje, walka.

 

System walki jest dynamiczny, choć częściowo inspiruje się grami, w których obowiązywał podział na tury. Przejście między eksploracją i walką jest płynne, co oznacza, że przeciwnicy widoczni są przed samym pojedynkiem. W starciach biorą udział maksymalnie trzy postacie, choć w razie czego, jeśli uznamy, że sytuacja tego wymaga, możemy podmienić podopiecznego. Przegrywamy gdy wystawiona do boju trójka straci całe HP.

 

Podczas starć towarzyszy nam wskaźnik Overdrive, który zapełnia się po wyprowadzeniu uderzenia. Gdy dojdzie on do odpowiedniego poziomu, możemy wejść w specjalny stan, podczas którego postać zyskuje na sile. Przeciwwagą dla Overdrive jest jednak Overheat wykluczający daną postać na pewien czas z udziału w walce.

 

Przy systemie rozwoju ważną rolę odgrywają przedmioty o nazwie “kamond”. Dzięki nim możemy ulepszać bronie, zwiększać potencjał bojowy postaci, a nawet tworzyć inne przedmioty (potrzebujemy do tego jednak receptur). W większości przypadków zyskujemy je po ubiciu przeciwnika, ale trafić się mogą również w skrzynkach lub jako nagroda za zaliczenie questa.

Wideo - MagnaCarta II

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper