Reklama
Kingdom Hearts 358/2 Days

Kingdom Hearts 358/2 Days

8,1
28 oceny

Ocena wg platformy:

DS 8.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
h.a.n.d
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Śr. czas:
30 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
30.05.2009
Europa:
09.10.2009
Producent:
h.a.n.d
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Śr. czas:
30 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
30.05.2009
Europa:
09.10.2009

Kingdom Hearts 358/2 Days - opis gry

Kingdom Hearts: 358/2 Days jest grą z gatunku RPG akcji wyprodukowaną przez Square Enix i wydaną w Europie przez Eidos w październiku 2009 roku wyłącznie na konsolę Nintendo DS.

358/2 Days, jak przystało na spin-off, opowiada historię wypełniająca lukę, jaka powstała pomiędzy obiema głównymi częściami. Roxas, powstały gdy Sora zamienił się w Heartless w pierwszej części gry, zostaje zwerbowany do Organizacji XIII przez jej lidera, Xemnasa. Grupa ta pragnie stworzyć tytułowe Kingdom Hearts, czyli Serce wszystkich Ludzi. Do tego celu potrzebują kogoś, kto włada keyblade. Jako iż Roxas jest Nobody wybrańca keyblade Sory, protagonisty poprzednich części, potrafi on władać tą bronią. Xemnas postanawia go wykorzystać, gdyż jedynie ten oręż jest w stanie uwalniać serca, których potrzebuje do budowy swojego królestwa. Fabuła gry jest skomplikowana i wymaga znajomości wcześniejszych odsłon serii, w dodatku zawiłości piętrzą się wraz z kolejnymi godzinami spędzonymi z tym tytułem. I chociaż kilka tajemnic zostaje wyjaśnionych, rodzą się kolejne pytania, na które odpowiedzi poszukać trzeba gdzie indziej.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Gameplay w 358/2 Days, bliźniaczo podobny do tego z poprzednich odsłon, jest bardzo przyjemny. Ciągle jest to mash'owanie klawisza ataku z okazjonalnym wciśnięciem innego, by alternatywnie zakończyć combo. O ile potyczki z pomniejszymi przeciwnikami po jakimś czasie nie stanowią większego wyzwania, o tyle są nim bossowie. Niektórzy z nich mają potężne ilości HP, więc pokonanie ich zajmuje trochę czasu. Niektórzy potrafią dwoma atakami pozbawić nas życia - walki zawsze są ciekawe i dynamiczne. Samo w sobie Kingdom Hearts jest klasycznym jRPG-iem akcji, w którym walka toczona jest w czasie rzeczywistym. Rozgrywkę podzielono na następujące po sobie misje, co pasuje do charakteru przenośnej konsoli. Na każdą misję możemy zabrać ograniczoną liczbę uzdrawiających potionów czy ofensywnych czarów, więc gracz może dostosować ekwipunek do swoich potrzeb. Ciekawym dodatkiem jest system Limitu. Gdy zdrowie naszej postaci niebezpiecznie spadnie, pozwala nam on uwolnić potężny atak, masakrujący pobliskich przeciwników. 358/2 Days jest pierwsza odsłona KH, w której autorzy przewidzieli zabawę w kooperacji z drugim graczem.

 

Jak na możliwości konsolki, 358/2 Days wygląda przyjemnie. Lokacje są identyczne do tych z drugiej odsłony serii, chociaż można odnieść wrażenie, że są o wiele większe. Ścieżka dźwiękowa jest ponownie dziełem Yoko Shimomury, niestety dubbing obecny jest tylko w cutscenkach.

Wideo - Kingdom Hearts 358/2 Days

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper