Life is Strange 2

Life is Strange 2

6,7
50 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC 7.1
PS4 6.7
XONE 5.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
DON’T NOD
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
27.09.2018
Europa:
27.09.2018
Polska:
27.09.2018
Producent:
DON’T NOD
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
27.09.2018
Europa:
27.09.2018
Polska:
27.09.2018

Recenzja redakcji

Life is Strange 2 - recenzja pierwszego epizodu. Nowa nadzieja
8.0
Life is Strange 2 - recenzja pierwszego epizodu. Nowa nadzieja
PC PS4 XONE
Pokaż kolejne recenzje

Life is Strange 2 - opis gry

Life Is Strange 2 to gra przygodowa wyprodukowana przez studio Dontnod Entertainment i wydana przez Square Enix. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch. Podobnie jak pierwsza część, był on udostępniany w odcinkach (tych było pięć).

Life Is Strange 2 nie jest bezpośrednią kontynuacją pierwszej części. Kontynuacja skupia się na zupełnie nowych bohaterach, a nie na dalszych perypetiach Max i Chloe. Opowieść koncentruje się tym razem na dwóch braciach Diaz - 16-letnim Seanie i 9-letnin Danielu. Zwłaszcza na tym pierwszym. Jego życie biegnie zwykłym torem, nie odstając szczególnie od życia innych rówieśników, ale to ulega zmianie, gdy dochodzi do nieszczęśliwego incydentu, który całkowicie odmienia los braci. W jego następstwie najpierw ginie ojciec Seana i Daniela, 45-letni mechanik postrzelony przez funkcjonariusza policji, co wywołuje traumę u dziewięciolatka, a ta z kolei skutkuje dziwną eksplozją, która zabija policjanta. Gdy chłopcy dochodzą do siebie, postanawiają uciec. Czeka ich długi marsz z Seattle do Puerto Lobos w Meksyku, rodzinnego miasta ojca.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozgrywka drugiej części Life Is Strange bazuje na rozwiązaniach znanych z poprzednika, choć twórcy nie omieszkali udoskonalić niektórych patentów. Przez większą część czasu oglądamy scenki ciągnące opowieść, ale od czasu do czasu możemy też przejąć bezpośrednią kontrolę nad podopiecznymi, wchodzić w interakcję z rozmaitymi obiektami i napotkanymi postaciami. Interakcje, warto przy tym dodać, zostały udoskonalone. Teraz jesteśmy w stanie np. reagować na konwersacje.

Podejmowanie decyzji odgrywa ważną rolę. Nie tylko rzutuje ono na bieg narracji, ale pozwala ‘wychowywać’ Daniela, młodszego brata. Nasze decyzje, jak chociażby to, czy okraść sklep, wpływają na jego rozwój. 

W grze możemy wykorzystać save z The Awesome Adventures of Captain Spirit.

Wideo - Life is Strange 2

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper