Lunar Genesis

Lunar Genesis

5,8
5 oceny

Ocena wg platformy:

DS 5.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Japan Art Media
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
25.08.2005
Europa:
17.02.2006
Producent:
Japan Art Media
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
25.08.2005
Europa:
17.02.2006

Lunar Genesis - opis gry

Lunar Genesis (w USA Lunar: Dragon Song) to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Japan Art Media (składające się częściowo z ludzi pracujących niegdyś w Game Arts) i wydana w Europie przez Rising Star Games na NDS-a. Genesis było prequelem. Akcja w nim rozgrywała się na wiele lat przed wydarzeniami ukazanymi w Lunar: The Sliver Star, pierwszej części serii.

Fabuła gry jest dość sztampowa. Gracz wciela się tutaj w postać niejakiego Jiana Campbella, który razem z grupą towarzyszy podróżuje po regionach opanowanych przez potwory, wykonując różne zadania. W pewnym momencie, jak to przeważnie bywa, wplątuje się jednak w wydarzenia, które zrzucą na jego barki odpowiedzialność za losy świata, któremu zagraża intryga rasy potężnych magów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pod względem rozgrywki mamy tu do czynienia z tradycyjnym japońskim RPG-iem. Wydarzenia przedstawia izometryczna kamera. Fabuła rozwija się w sposób liniowy, a naprzód popychamy ją spełniając określone wytyczne. W porównaniu do poprzednich odsłon serii Genesis wprowadza kilka nowych patentów. Brakuje tu np. standardowej mapy świata - zamiast tego przeskakujemy bezpośrednio między lokacjami. Poza tym możemy kolekcjonować karty, które mają różne ciekawe zastosowania (np. odblokowują nowe umiejętności), a następnie używać ich w multiplayerowej minigierce.

Dość standardowy jest też system walki. Mamy tu do czynienia z klasycznym podziałem na tury, w którym o częstotliwości ataków decydują stosowne parametry. Co ciekawe, w grze nie mamy wpływu na to kogo zaatakujemy - przeciwnika wybiera bowiem sztuczna inteligencja. Szef Japan Art Media Mitsuru Takahashi tłumaczył swego czasu zaimplementowanie tego rozwiązania chęcią przyspieszenia pojedynków. Niecodzienny jest też system rozwoju. Otóż przed walką możemy wybrać dwa ‘tryby’ - Virtue Mode i Combat Mode. Ten pierwszy pozwala nam w razie zwycięstwa zgarnąć punkty doświadczenia, natomiast dzięki drugiemu nabywamy przedmioty.

Wideo - Lunar Genesis

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper