Nostalgia

Nostalgia

8,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

DS 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Red Entertainment / Matrix Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
06.11.2008
Producent:
Red Entertainment / Matrix Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
06.11.2008

Nostalgia - opis gry

Nostalgia to japońska gra RPG wyprodukowana wspólnie przez studia Red Entertainment i Matrix Software. Tytuł ukazał się na NDS-a, oficjalnie nie trafiając do Europy. Nad jego produkcją czuwał Keisuke Kikuchi, jeden z twórców serii Project Zero/Fatal Frame.

Sceną gry, co raczej rzadko w jRPG spotykane, jest Ziemia, a konkretnie jej alternatywna wersja. Przygoda rozpoczyna się w alternatywnym XIX-wiecznym Londynie, a głównym bohaterem jest Edward Brown, syn legendarnego podróżnika, który zaginął po tym, jak zaczął deptać po piętach pewnej tajemniczej organizacji. Protagonista wyrusza by go odnaleźć.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Większość rozwiązań gameplayowych zaimplementowanych w Nostalgii jest dość standardowa dla gatunku, ale poza nimi pojawiają się również bardziej oryginalne pomysły. Edward wraz ze swoimi towarzyszami podróżuje po świecie, odwiedzając takie miejsca jak Nowy Jork, Kair, Tokyo czy Ameryka Południowa. Gra korzysta z obu ekranów konsoli Nintendo - na jednej obserwujemy właściwą rozgrywkę, a na drugim mapę lokacji w której się aktualnie znajdujemy.

 

Pojedynki są turowe. Częstotliwość ruchów naszych podopiecznych zależna jest parametru odpowiedzialnego za szybkość. W trakcie walk do dyspozycji mamy grafikę przedstawiająca kolejność tur uczestników starcia, dzięki czemu możemy lepiej planować działania. Nostalgie wyróżniają bitwy z udziałem statków powietrznych, czyli patent podobny do tego ze Skies of Arcadia. Walki wyglądają wówczas dość podobnie, chociaż inna jest rzecz jasna lista komend (co warto dodać, maszyny można z  czasem modyfikować grzebiąc w ich bebechach). Pod koniec pojedynku jesteśmy zawsze oceniani. Zdobycie dobrej noty daje szansę otrzymania lepszej nagrody.

 

Nostalgia otrzymywała przyzwoite oceny, ale nie powaliła na kolana graczy i recenzentów.

Wideo - Nostalgia

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper