The Wizard of Oz: Beyond the Yellow Brick Road

The Wizard of Oz: Beyond the Yellow Brick Road

7,0
3 oceny

Ocena wg platformy:

DS 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Media.Vision
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
25.12.2008
Producent:
Media.Vision
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
25.12.2008

The Wizard of Oz: Beyond the Yellow Brick Road - opis gry

The Wizard of Oz: Beyond the Yellow Brick Road to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Media Vision (twórców m.in. serii Wild Arms) i zlokalizowana przez XSEED. Tytuł ukazał się na NDS-ie i bazował na popularnej powieści L. Franka Bauma z 1900 roku.

Fabuła - The Wizard of Oz

Dalsza część tekstu pod wideo

Podobnie jak w książce, tak i w grze główną bohaterką jest osierocona dziewczynka imieniem Dorotka. Pewnego dnia wielkie tornado porywa ją i dom w którym mieszka, przez co trafia do magicznej krainy Oz. Podążając ścieżką wybrukowaną żółtą kostką napotyka ona różne barwne postacie i w końcu dociera do tytułowego czarnoksiężnika, który obiecuje spełnić dowolne życzenie Dorotki i jej towarzyszy pod warunkiem, że ci pokonają cztery wiedźmy ostrzące sobie żeby na całe królestwo.

Rozgrywka - The Wizard of Oz

Generalnie rzecz biorąc produkcja Media Vision trzyma się wydarzeń przedstawionych w książce, ale twórcy gdzieniegdzie pozwalają też sobie przeforsować własną wizję. Rzecz polega na pokonaniu wiedźm i zdobyciu jaj, które umożliwią czarnoksiężnikowi ponowne stanie się królem. Na samym początku gry Dorotka jest sama, ale z czasem dołączają do niej znane z książki postacie - Strach na Wróble, Lew i Blaszany Drwal.

Do sterowania używamy tylko touchscreena. Podczas eksploracji działa to tak, że do poruszania używamy zielonego trackballa znajdującego się na dolnym ekranie. Pojedynki z kolei są turowe i mamy okazję obserwować je z perspektywy pierwszej osoby. Twórcy zaimplementowali ciekawy patent ze slotami, które decydują o tym, ile czynności będziemy mogli wykonać w trakcie jednej tury. I tak ruch Dorotki i Stracha na Wróble zabiera jeden slot, Lwa dwa sloty, a Drwala - trzy.

Dorotka z czasem może zyskiwać nowe umiejętności, jeśli drużyna pokona kogo trzeba lub napotka duchy żywiołów. Te drugie mogą też otwierać zamknięte przejścia.

Wideo - The Wizard of Oz: Beyond the Yellow Brick Road

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper