MediEvil 2

MediEvil 2

Ocena wg platformy:

PSone 8.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
SCE Studios Cambridge / SCEE
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
30.04.2000
Europa:
05.2000
Polska:
05.2000
Producent:
SCE Studios Cambridge / SCEE
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
30.04.2000
Europa:
05.2000
Polska:
05.2000

MediEvil 2 - opis gry

MediEvil 2 jest grą action-adventure wyprodukowaną przez Sony Computer Entertainment Cambridge Studio i wydaną przez Sony w 2000 roku na PlayStation. Tytuł kontynuuje przygody sir Daniela Fortesque tym razem przenosząc go w epokę wiktoriańskiej Anglii.

Minęło 500 lat od pokonania Zaroka w pierwszej części MediEvil. Tym razem wieczny odpoczynek bohaterowi Gallowmere postanowił zakłócić niejaki lord Palethorn i jego sługusy. Palethorn znajduje księgę Zaroka, co doprowadza XIX-wieczny Londyn na skraj katastrofy. Na szczęście podobnie jak ostatnim razem do akcji wkracza sir Daniel, który od jakiegoś czasu pełnił funkcję eksponatu muzealnego. Niedługo po przebudzeniu i pierwszych perypetiach sytuację w mieście wyjaśnia mu profesor Kift i duszek Winston. Cel jest prosty: odzyskać rozrzucone po okolicy stronice księgi czarów i powstrzymać Palethorna.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gameplay MediEvil 2 doczekał się kilku nowości, jednak trzon rozgrywki pozostał ten sam. Nadal biegamy po groteskowych lokacjach siekając groteskowe maszkary, choć tym razem dzieje się to w wiktoriańskim Londynie i jego okolicach. Nowa epoka to nowe możliwości, więc główny bohater będzie mógł teraz nie tylko używać broni znanych z “jedynki”, ale i zupełnie nowych, jak pistolet, strzelba czy gatling gun. Zdobycie wielu z nich nadal wymaga naganiania dusz do kielicha, lecz po wypełnieniu tej wytycznej nie przeniesiemy się do Hali Bohaterów, tylko do laboratorium profesora Kifta, spełniającego również rolę bazy wypadowej. Inne atrakcje to między innymi budowa Dankensteina, pojedynek bokserski i polowanie na Kubę Rozpruwacza, którego ze względu na miejsce akcji zwyczajnie zabraknąć w grze nie mogło. Dan może też zrobić użytek z pałętających się tu i ówdzie dłoni, co da mu dostęp do niedostępnych wcześniej zakamarków (w tej postaci jest jednak bezbronny).

Podobnie jak ostatnio stan zdrowia Dana sygnalizuje nam zielony pasek, a kolejne “życia” zdobywamy odnajdując buteleczki z zieloną życiodajną energią. Możemy je uzupełniać napotykając na swej drodze źródełka, jednak nie są one wieczne pomimo możliwości powrotu do wcześniej zaliczonych poziomów.

Wideo - MediEvil 2

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper