Medieval II: Total War - Królestwa - opis gry
Medieval II: Total War - Kingdoms (u nas wydane jako Medieval II: Total War - Królestwa) to strategia wyprodukowana przez brytyjskie studio Creative Assembly i wydana przez SEGA 28 sierpnia 2007 roku na terenie Europy i świata i 7 września 2007 roku, dzięki CD Projekt, na terenie Polski jedynie na PC z systemem Windows. Jakiś czas później Feral Interactive najpierw wyprodukowało, a potem w 2016 roku wydało port na Mac OS X oraz PC z systemem Linux.
Produkcja pod względem mechaniki rozgrywki jest w dużej mierze niezmieniona względem Medieval II: Total War, tak więc jest mieszanką strategii turowej oraz czasu rzeczywistego. W trybie turowym poruszamy się po mapie, rozwijamy miasta, w trybie czasu rzeczywistego walczymy na różnorodnych arenach z przeciwnikiem. W ramach dodatku deweloper zdecydował się na dodanie nowej zawartości w postaci trzynastu nowych nacji oraz unikatowych jednostek. Produkcja pozwala przetestować tą mechanikę oraz zmiany w rozgrywce sieciowej do 8 osób, bitwach opartych o wymysł gracza lub historyczne starcia albo kampanii.
W ramach Medieval II: Total War - Królestwa dodane zostały następujące kampanie:
- Związaną z odkryciami geograficznymi, gdzie gracz może wcielić się w dowódcę Hiszpan Hermana Cortesa i podbić odkryte niedawno regiony albo w Azteków i obronić się przed tym najazdem;
- Opowiadającą o losach Zakonu Krzyżackiego i ich walce z ludami pogańskimi;
- Przybliżające losy krucjat na terenach Ziemi Świętej
- Mówiąca o konfliktach za czasów panowania króla angielskiego Henryka III
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych