Mischief Makers

Mischief Makers

6,2
6 oceny

Ocena wg platformy:

N64 6.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Treasure
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
27.06.1997
Europa:
15.01.1998
Producent:
Treasure
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
27.06.1997
Europa:
15.01.1998

Mischief Makers - opis gry

Mischief Makers to dwuwymiarowa platformówka wyprodukowana przez specjalizujące się w shmupach studio Treasure i wydana przez Nintendo (w Japonii przez Enix) na konsoli Nintendo 64. Była to jedna z pierwszych gier tego studia nie wydana na platformach Segi.

W Mischief Makers fabuła stanowi bardziej pretekst do podjęcia działań. Gracz wciela się w intergalaktycznego robota zwanego Marina Liteyears. Zadaniem Mariny jest odbić z rąk porywaczy profesora Theo, samozwańczego geniusza robotyki, który odwiedzał planetę Clancer.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Mischief Makers to, konkretnie rzecz biorąc, platformówka 2,5D - postacie i inne elementy otoczenia wykonane są z polygonów, ale nasza podopieczna porusza się po z góry wyznaczonej przez twórców drodze. Główną umiejętnością Mariny jest chwytanie - chwytać może ona różne obiekty, przeciwników i bronie. Niektórymi rzeczami da się dodatkowo potrząsać, co pozwala odkryć ich drugą funkcję bądź położyć łapę na kryształach.

 

W dalszej części gry rozgrywka zostaje urozmaicona - grywalny staje się niejaki Teran. Posiada on unikalny dla siebie zestaw zdolności, potrafiąc walić pięściami, nogami, blokować, łapać się się sufitu czy wykonywać potrójny skok.

 

Na każdym poziomie obecnym w grze znaleźć można złoty diament. Od ich ilości zależne jest zakończenie gry - im bowiem mamy ich więcej, tym dłuższe ono będzie. Jeden diament wydłuża outro o trzy sekundy, dostarczając więcej informacji o postaciach z którymi stykamy się w Mischief Makers. Oprócz złotych istnieją także inne świecidełka, ale ich rola sprowadza się do regeneracji zdrowia. To jednak nie wszystkie atrakcje na Clancer. Podczas podróży po tej planecie znajdziemy też kotły - dają one możliwość stworzenia nowych, użytecznych przedmiotów przydających się podczas zmagań.

 

Co warto dodać, levele, które przyjdzie nam zwiedzić, znajdują się w różnych tematycznie światach (łąki, pustynie, śnieg itd.), a pomiędzy nimi raczeni jesteśmy cut-scenkami posuwającymi historię Mariny do przodu.

Wideo - Mischief Makers

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper