Overlord: Raising Hell - opis gry
Overlord: Raising Hell to dodatek do pierwszej części serii action-RPG Overlord, która ukazała się na PC, PlayStation 3 i Xboxa 360. Za jego produkcję odpowiadało Triumph Studios, a za wydanie Codemasters.
Dodatek bezpośrednio kontynuuje wątek fabularny pierwszej części. Jakiś czas po pokonaniu Overlorda przez znaną z pierwowzoru grupę bohaterów do życia powołany zostaje kolejny Overlord. Wchodząc w jego buty musimy doprowadzić do równowagi we wszechświecie i nadwątlenia nieco sił dobra. A konkretnie - zjednoczenia plemion minionów, odbudowy wieży poprzednika oraz, co jasne, zemszczenia się na grupie bohaterów.
Gameplay nie uległ zasadniczym zmianom, choć twórcy wprowadzili gdzieniegdzie kilka nowości. Innymi słowy mamy tu do czynienia z grą action-RPG, której unikalnym patentem jest możliwość dowodzenia tzw. sługami/minionami. Jest ich kilka rodzajów (kilka kolorów), a każdy rodzaj posiada jakieś unikalne zdolności przydające się przy różnych okazjach.
Oprócz nowych plansz Raising Hell oferuje także osiem map do multiplayera, dodatkowy (najwyższy) stopień trudności “Legendary”, a także nowy sprzęt dostępny poprzez możliwość wykucia go w wieży Overlorda. By to uczynić, potrzebujemy odpowiednich materiałów. Stworzone w ten sposób przedmioty mogą posiadać specjalne właściwości, np. zadawać dodatkowe obrażenia albo zwiększyć ilość energii. Ekwipunek ten jest dostępny nie tylko w nowych lokacjach, ale także w tych, które odwiedzaliśmy w oryginale.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych