Phantom Brave: The Hermuda Triangle

Phantom Brave: The Hermuda Triangle

6,5
4 oceny

Ocena wg platformy:

PSP 6.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nippon Ichi
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny
Premiery
Świat:
28.10.2010
Europa:
09.03.2011
Producent:
Nippon Ichi
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny
Premiery
Świat:
28.10.2010
Europa:
09.03.2011

Phantom Brave: The Hermuda Triangle - opis gry

Phantom Brave: The Hermuda Triangle to strategia turowa wyprodukowana przez japońskie studio Nippon Ichi i wydana przez NIS America na PlayStation Portable. Tytuł był konwersją Phantom Brave pierwotnie wydanego na PS2. W Europie ukazał się tylko w dystrybucji cyfrowej.

Założenia fabularne i gameplayowe nie uległy najmniejszym zmianom. Akcja gry toczy się w świecie zwanym Ivoire. Wielką jego część stanowi ocean, mieszkańcy zaś żyją na licznych wysepkach. Główną bohaterką historii jest kilkunastoletnia Marona posiadająca zdolność nawiązywania kontaktu z duchami, co nie spotyka się z entuzjazmem innych osób. Ostracyzm sprawia, iż wyrusza ona w podróż, której celem będzie powstrzymanie starożytnej niszczycielskiej siły. Maronie pomoże w tych zmaganiach Ash, ochraniający ją duch, oraz jego liczni pobratymcy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Starcia w Phantom Brave odbywają się w systemie turowym. Marona może w nich uczestniczyć, ale kluczem do zwycięstwa jest przede wszystkim przyzywanie duchów. Aby to uczynić, musimy “związać” je z jakimś materialnym przedmiotem, np. drzewem lub kamieniem. Podczas jednego pojedynku da się przyzwać maksymalnie czternastu podopiecznych. Na ich zdolności rzutować będą rzeczy, które wykorzystamy (kamień dla przykładu sprawi, iż ktoś będzie silny, ale ta siła odbije się na szybkości).

Walki odbywają się na arenach, których nie podzielono na pomniejsze pola . Nie ma na nich też niewidzialnych barier, dlatego możemy wyrzucić kogoś poza obszar starcia i tym samym uszczuplić szeregi wroga bez konieczności pozbawiania jednostki całego HP. W razie wygranej zdobywamy punkty doświadczenia, dzięki którym nasi podkomendni rosną siłę, maksymalnie do 9999 poziomu.

Historię podzielono na dwadzieścia rozdziałów. W ich przerwie Marona może odwiedzić rodzimą wyspę, na której ma możliwość tworzenia dungeonów i przyzywania nowych duchów. Duchy mają różne profesje, np. Healer leczy, Fusionist przeprowadza fuzje postaci lub przedmiotów, a Blacksmith pozwala usprawniać ekwipunek.

Nowością w The Hermuda Triangle jest nowy interfejs graficzny stworzony z myślą o konsoli przenośnej, dodatkowy fabularny epizod oraz nowe postacie.

Wideo - Phantom Brave: The Hermuda Triangle

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper