Prince of Persia: Zapomniane Piaski

Prince of Persia: Zapomniane Piaski

Ocena wg platformy:

PC 7.0
PS3 7.3
X360 7.4
Wii 7.3
PSP 7.2
DS 6.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft Montreal
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Akcja,   Platformowa,   Slasher
Śr. czas:
12 godzin
Premiery
Świat:
18.05.2010
Europa:
20.05.2010
Polska:
20.05.2010
Producent:
Ubisoft Montreal
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Akcja,   Platformowa,   Slasher
Śr. czas:
12 godzin
Premiery
Świat:
18.05.2010
Europa:
20.05.2010
Polska:
20.05.2010

Prince of Persia: Zapomniane Piaski - opis gry

Prince of Persia: Zapomniane Piaski to gra przygodowo-zręcznościowa wyprodukowana przez studio Ubisoft Montreal i wydana przez Ubisoft w maju 2010 roku na PC i konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Powstały także wersje Zapomniane Piaski na Wii, PSP i DS, jednak oprócz tytułu nie mają one nic wspólnego z produkcją na PS3 i X360.

Fabuła Zapomniane Piaski poprzedza wydarzenia znane z Prince of Persia: The Two Thrones. Książę wraca do królestwa, by odwiedzić brata. Zastaje nieciekawy widok – pałac jest atakowany przez setki wrogich jednostek. Malik, brat głównego bohatera, postanawia wziąć sprawy w swoje ręce i skorzystać z mocy „Piasków Czasu” – wydaje mu się, iż jest to jedyne wyjście po tym, jak jego żołnierze nie są w stanie sprostać przewadze liczebnej nieprzyjaciela. Szybko okazuje się, że wykorzystanie wspomnianej mocy nie było najlepszym pomysłem, bo pozwoliła ona odrodzić się niebezpiecznemu demonowi oraz piaskowym potworom. Bracia zostają rozłączeni, każdy z częścią medalionu zdolnego powstrzymać całe to zamieszanie. Kłopot w tym, że Malikowi bardzo szybko zaczynają się podobać moce, które posiadł i nie będzie skory do pomagania głównemu bohaterowi...

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Solą PoP: Zapomniane Piaski jest walka oraz elementy platformowe. System walki został znacznie przemodelowany względem poprzednich części - teraz głównego bohatera może zaatakować jednocześnie kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt wrogo nastawionych kreatur. W roli przeciwników tym razem wystąpiły różne wariacje piaskowych zombie i szkieletów. Wraz z rozwojem fabuły książę zdobywa nowe umiejętności. Zaczyna się od dobrze znanego cofania czasu, czyli możliwości wrócenia akcji o kilka sekund, co pozwala na przykład cofnąć przypadkowy skok w przepaść. Następnie otrzymujemy m.in. możliwość zamrażania strumieni wody, na skutek czego z wąskich strumieni nagle robią się belki, a z wodospadów ściany, od których można się odbijać i biegać.

 

Deweloper zdecydował się odejść od cel-shadingowej grafiki z Prince of Persia, umieszczając Zapomniane Piaski w innej konwencji. Pod względem graficznym nie jest to z pewnością najładniejsza gra, lecz nie można odmówić jej pomysłowo zrealizowanych efektów, głównie związanych z wodą. Ścieżkę dźwiękową do produkcji Ubisoft Montreal napisał hollywoodzki kompozytor, Steve Jablonsky.

Wideo - Prince of Persia: Zapomniane Piaski

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper