Rising Zan: The Samurai Gunman - opis gry
Rising Zan: The Samurai Gunman to gra akcji wyprodukowana przez japońskie studio UEP Systems (najlepiej znane dzięki serii Cool Boarders) oraz wydana w Europie przez Agetec. Tytuł ukazał się tylko na PlayStation.
Gra czerpie inspiracje łącząc klimaty japońskie i amerykańskiego Dzikiego Zachodu. Produkcja UEP Systems pozwala nam się wcielić w byłego szeryfa Johnny’ego, a może lepiej byłoby napisać “Zana”. Johnny został pewnego dnia upodlony przez grupę zabójców ninja o nazwie Jackal Organization, ale nie wyzionął ducha i po wylizaniu ran powziął decyzję o zemście. Pomogą mu w tym legendarne techniki Zipang, po treningu z którymi zmienił imię i osobowość.
Główny bohater posługuje się dwiema broniami - w jednej dzierży rewolwer o nazwie “Johnny No More”, a w drugiej katanę. Rising Zan to gra akcji, w której wydarzenia śledzimy z perspektywy trzeciej osoby. Przez lwią część czasu szlachtujemy naprzykrzających się przeciwników, ale możemy też ratować cywilów, co wprowadza nieco urozmaicenia. Level (tych jest dziewięć) wieńczy starcie z bossem, którego można zaciukać na siedem różnych sposobów. Oprócz tego warto wspomnieć o takich patentach jak All Button Events, sekwencjach w trakcie których musimy szybko wklepać wszystkie przyciski na padzie, oraz Hustle Mode. W tym drugim wydłuża się miecz głównego bohatera, staje się on silniejszy oraz szybszy. Jego użycie reguluje specjalny wskaźnik.
W trakcie rozgrywki zdobywamy punkty. Im zgarniemy ich więcej, tym lepszą notę otrzymamy na koniec poziomu. Najniższa to “Chicken”, a najwyższa “Super Ultra Sexy Hero”. Jeśli przejdziemy grę zdobywając najlepsze noty, będziemy mogli odblokować nieco bonusowej zawartości niedostępnej w żaden inny sposób.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych