RoboCop: Rogue City

RoboCop: Rogue City

7,6
40 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 7.4
XSX|S 8.0
PC 7.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Teyon
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
19 godzin
Premiery
Świat:
02.11.2023
Europa:
02.11.2023
Polska:
02.11.2023
Producent:
Teyon
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
19 godzin
Premiery
Świat:
02.11.2023
Europa:
02.11.2023
Polska:
02.11.2023

Recenzja redakcji

RoboCop: Rogue City
Krzysztof Grabarczyk

Krzysztof Grabarczyk

6.5
RoboCop: Rogue City - recenzja gry. Usterka
PS5 XSX|S PC

RoboCop: Rogue City - opis gry

RoboCop: Rogue City to gra action-adventure z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez studio Teyon i wydana przez Nacon. Tytuł ukazał się na PC oraz konsolach.

Fabuła - RoboCop: Rogue City

Dalsza część tekstu pod wideo

Produkcja studia Teyon jest zupełnie nową historią, a nie adaptacją. RoboCop: Rogue City napisano w oparciu o wydarzenia z całej trylogii. Punktem wyjścia dla opowiedzianej tu historii jest obława budynku telewizji przez organizację przestępczą, a konkretniej punkową brygadę niejakiego Soota, lokalnego watażki rozprowadzającego Nuke'a, narkotyczną substancję znaną doskonale z filmu "RoboCop 2". Incydent ma na celu skupienie uwagi „Nowego Gracza" w mieście, który jak się okazuje w dalszej części przygody, jest głównym antagonistą.

Rozgrywka - RoboCop: Rogue City

W grze istotną rolę odgrywa eksploracja świata, w tym przypadku miasta Detroit. Do dyspozycji gracza oddano kilka większych obszarów, z kilkoma odnogami, licznymi znajdźkami (tutaj zacnie nazwane Dowodem Zbrodni) i możliwością interakcji z NPC. Od zupełnie randomowych konwersacji (nie ma ich zbyt wiele) po opcję wystawienia mandatu lub pouczenia. W tym zakresie wybór należy do nas. Jego wpływ na rozwój przygody jest jednak znikomy.

W RoboCop: Rogue City schemat rozgrywki nie odbiega znacząco od innych gier tego typu. Robo dostaje sprawę, wyrusza na dany obszar i kontynuuje śledztwo. Rozgrywki nie oparto wyłącznie na czyszczeniu kolejnych dziupli bandziorów. Na potrzeby różnorodności zaimplementowano misje poboczne, często z własną historyjką. Od tropienia zaginionej fury S-600, obsługi interesantów na komendzie policji, czy pobicie rekordów na strzelnicy po coś tak oczywistego, jak odnalezienie dziecka grającego zbyt długo w kosza z rówieśnikami. 

W każdym fragmencie miasta lub lokacji zawarto opcjonalne aktywności do wykonania. Ich zakres kompletacji sumuje tzw. Ewaluacja RoboCopa. W przerwach między misjami czekają na nas rozmowy z panią psycholog i pada nawet pytanie, jak chcemy być określani - jako Murphy czy RoboCop? W ramach wypełniania zadań, odstrzeliwania głów i zbierania przedmiotów, system przyznaje nam ocenę końcową i ilość punktów doświadczenia. Dzięki nim usprawniamy kluczowe moduły bohatera jak pancerz, optykę czy software.

Wideo - RoboCop: Rogue City

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper