RoboCop: Rogue City - opis gry
RoboCop: Rogue City to gra action-adventure z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez studio Teyon i wydana przez Nacon. Tytuł ukazał się na PC oraz konsolach.
Fabuła - RoboCop: Rogue City
Produkcja studia Teyon jest zupełnie nową historią, a nie adaptacją. RoboCop: Rogue City napisano w oparciu o wydarzenia z całej trylogii. Punktem wyjścia dla opowiedzianej tu historii jest obława budynku telewizji przez organizację przestępczą, a konkretniej punkową brygadę niejakiego Soota, lokalnego watażki rozprowadzającego Nuke'a, narkotyczną substancję znaną doskonale z filmu "RoboCop 2". Incydent ma na celu skupienie uwagi „Nowego Gracza" w mieście, który jak się okazuje w dalszej części przygody, jest głównym antagonistą.
Rozgrywka - RoboCop: Rogue City
W grze istotną rolę odgrywa eksploracja świata, w tym przypadku miasta Detroit. Do dyspozycji gracza oddano kilka większych obszarów, z kilkoma odnogami, licznymi znajdźkami (tutaj zacnie nazwane Dowodem Zbrodni) i możliwością interakcji z NPC. Od zupełnie randomowych konwersacji (nie ma ich zbyt wiele) po opcję wystawienia mandatu lub pouczenia. W tym zakresie wybór należy do nas. Jego wpływ na rozwój przygody jest jednak znikomy.
W RoboCop: Rogue City schemat rozgrywki nie odbiega znacząco od innych gier tego typu. Robo dostaje sprawę, wyrusza na dany obszar i kontynuuje śledztwo. Rozgrywki nie oparto wyłącznie na czyszczeniu kolejnych dziupli bandziorów. Na potrzeby różnorodności zaimplementowano misje poboczne, często z własną historyjką. Od tropienia zaginionej fury S-600, obsługi interesantów na komendzie policji, czy pobicie rekordów na strzelnicy po coś tak oczywistego, jak odnalezienie dziecka grającego zbyt długo w kosza z rówieśnikami.
W każdym fragmencie miasta lub lokacji zawarto opcjonalne aktywności do wykonania. Ich zakres kompletacji sumuje tzw. Ewaluacja RoboCopa. W przerwach między misjami czekają na nas rozmowy z panią psycholog i pada nawet pytanie, jak chcemy być określani - jako Murphy czy RoboCop? W ramach wypełniania zadań, odstrzeliwania głów i zbierania przedmiotów, system przyznaje nam ocenę końcową i ilość punktów doświadczenia. Dzięki nim usprawniamy kluczowe moduły bohatera jak pancerz, optykę czy software.
Komentarze (9)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych