SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 3 - opis gry
SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 3 to taktyczna strzelanina wyprodukowana przez studio Slant Six Games i wydana przez Sony Computer Entertainment. Tytuł ukazał się wyłącznie na PlayStation Portable.
W grze wchodzimy w buty Calvina Hoppera, “Ducha”, dowódcę oddziału specjalnego SEAL. Akcja toczy się w fikcyjnym państwie powstałym po rozpadzie Związku Radzieckiego. Zadaniem Hoppera oraz jego podkomendnych jest odnalezienie byłego agenta KGB, niejakiego Gozorova, który straszy rząd Stanów Zjednoczonych użyciem broni masowego rażenia.
Rozgrywka oczywiście przywodzi na myśl poprzednie odsłony serii SOCOM. Mamy tu do czynienia z taktycznym shooterem, w którym staramy się dowodzić całym czteroosobowym oddziałem. Kolegami Hoppera nie sterujemy oczywiście bezpośrednio, tylko wydajemy im proste komendy. Premiowane jest strategiczne podejście, dlatego nie ma co szarżować, bo zostaniemy odstrzeleni. Samoregenerujące się zdrowie pomaga, jednak nie na tyle, żeby naprawić błędy wynikające z niewłaściwej taktyki.
W trakcie kampanii zbieramy punkty, które pełnią bardzo ważną rolę. Możemy bowiem za nie kupować nowe bronie (o fikcyjnych nazwach, ale bazujące na odpowiednikach z prawdziwego świata) oraz wszelkiej maści sprzęty, np. nowe części do karabinów (jak celownik laserowy).
Gra posiada trzy warianty zabawy. Pierwszy to Campaign, czyli opisywane powyżej poszukiwania agenta KGB. Grać możemy w niej na czterech stopniach trudności. Drugi to Custom Missions - tryb umożliwiający tworzenie własnych misji. Trzeci jest natomiast Multiplayer, w którym grać możemy razem z piętnastoma innymi osobami przez sieć. Wraz z postępami otrzymujemy w nim odznaki.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych