SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 2

SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 2

7,0
7 oceny

Ocena wg platformy:

PSP 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Zipper Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina tak.
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
06.11.2006
Europa:
15.06.2007
Producent:
Zipper Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina tak.
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
06.11.2006
Europa:
15.06.2007

SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 2 - opis gry

SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 2 to strzelanina taktyczna wyprodukowana przez studio Zipper Interactive i wydana przez Sony Computer Entertainment. Fireteam Bravo 2, podobnie jak poprzednia część, ukazało się tylko na PlayStation Portable.

Fireteam Bravo 2 pozwala nam ponownie wcielić się w Sandmana, dowódcę elitarnego oddziału Navy SEALs. Produkcja oferuje nową kampanię w ramach której odwiedzimy fikcyjne państwo o nazwie Adjikistan (w poprzedniej części były to państwa istniejące w rzeczywistości), gdzie różne paramilitarne organizacje nazbyt śmiało sobie poczynają: handlują narkotykami, bronią, siłą roboczą itd. Nasi podopieczni trafiają na miejsce, aby zrobić tam porządek, ale jak się okazuje sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana - do miejscowego chaosu swoje trzy grosze dokłada również rząd i oddział najemników o nazwie Shadow Element. Kampania składa się z czternastu misji, które stawiają przed nami rozmaite wytyczne, jak zniszczenie celu, odbicie zakładnika czy zgromadzenie newralgicznych danych. Zadania mają wytyczne obowiązkowe i opcjonalne, za które otrzymujemy punkty. Punkty te z kolei pozwalają odblokować dodatkową zawartość (np. bronie).

Dalsza część tekstu pod wideo

Trzon rozgrywki pozostał bez większych zmian względem poprzedniej części. Sterowanie naszym podopiecznym jest bardzo podobne. Możemy zmienić jego postawę (stanie, kucanie, czołganie), co wpływa na jego szybkość i celność. Sandman nie potrafi skakać, ale potrafi się za to wspinać (choć tylko na konkretne elementy otoczenia). Dysponuje także różnymi rodzajami uzbrojenia: karabinami maszynowymi, karabinami snajperskimi, materiałami wybuchowymi, granatami itd. Tu na uwagę zasługuje nowy (nowy względem PS2) sposób celowania. Ze względu bowiem na brak drugiej gałki do celowania używamy przycisku R (jeśli nieprzyjaciel znajduje się w zasięgu wzroku). Sandmanowi towarzyszy członek jego oddziału, któremu możemy wydawać rozkazy albo poprzez menusy, albo poprzez czynności kontekstowe pojawiające się czasami, gdy najedziemy na jakiś obiekt.

Oprócz kampanii singlowej produkcja Zipper oferuje też multiplayer dla szesnastu osób jednocześnie, a w nim kilka wariantów rozgrywki, jak Tug of War czy Capture the Flag. Twórcy przygotowali dwanaście map - osiem zupełnie nowych oraz cztery znane z poprzedniej części.

Wideo - SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 2

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper