Seventh Cross: Evolution

Seventh Cross: Evolution

6,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

DC 6.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Atypical Alchemists Associate
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Inna,   Symulator życia
Premiery
Świat:
23.12.1998
Producent:
Atypical Alchemists Associate
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Inna,   Symulator życia
Premiery
Świat:
23.12.1998

Seventh Cross: Evolution - opis gry

Seventh Cross: Evolution to tzw. symulator życia, w którym śledzimy proces ewolucji istot żywych. Tytuł stworzyło japońskie studio Atypical Alchemists Associate z myślą o Dreamcaście. Angielskojęzyczna wersja gry ukazała się tylko w Stanach Zjednoczonych.

Seventh Cross: Evolution koncept “symulatora życia” przedstawia zupełnie w nowym świetle. Grę rozpoczynamy jako prymitywna, pierwotna istota i w trakcie trwania rozgrywki śledzimy jej proces ewolucyjny. Rzecz polega w skrócie na tym, żeby dbać o pożywienie podopiecznego i unikać drapieżników. W przypadku śmierci istota zachowuje swoje ‘ewolucyjne’ udoskonalenia, ale traci zdobyczne pożywienie. Gra składa się w sumie z sześciu leveli zakończonych walką z bossem. W ich trakcie będziemy się starali przeżyć w różnych miejscówkach, np. w stawie lub na postapokaliptycznym pustkowiu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Naszemu ‘podopiecznemu’ wyrastają nowe części ciała po dotknięciu monolitu znajdowanego na każdym poziomie (kłania się “Odyseja kosmiczna 2001”). Istota posiada też sześć parametrów odpowiedzialnych za siłę, obronę, moce psi, inteligencję, zręczność i leczenie. Jeszcze przed rozpoczęciem zmagań wybieramy kolory pod które będą przypisane te parametry, co ma niebagatelne znacznie. Twórcy oddają tu bowiem do naszej dyspozycji specjalną planszę o wymiarach 10x10, na której możemy tworzyć odpowiednie wzory z różnokolorowych bloków przyczyniające się do ewolucyjnego rozwoju. Co jednak najciekawsze w tym wszystkim, zasady tego systemu nie są w pełni wyjaśnione ani w grze, ani w instrukcji.

Nowo nabyte części ciała wymagają jeszcze odpowiedniej ilości pożywienia, by móc je ‘wyekwipować’, ale gdy już uda nam się to zrobić, potencjał naszej istoty wzrasta. Może ona nawet zacząć sobie radzić z drapieżnikami.

Wideo - Seventh Cross: Evolution

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper