Spec Ops: The Line

Spec Ops: The Line

7,8
341 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.0
PS3 7.7
X360 7.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Yager Development
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
12 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
26.06.2012
Europa:
29.06.2012
Polska:
29.06.2012
Producent:
Yager Development
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
12 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
26.06.2012
Europa:
29.06.2012
Polska:
29.06.2012

Recenzja redakcji

Recenzja: Spec Ops: The Line (PS3)
8.5
Recenzja: Spec Ops: The Line (PS3)

Spec Ops: The Line - opis gry

Spec Ops: The Line jest strzelaniną z widokiem zza placów bohatera stworzoną przez Yager Development oraz Darkside Game Studios, wydaną przez firmę 2K Games w czerwcu 2012 roku na PC i konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Przy pisaniu scenariusza autorzy inspirowali się m.in. Czasem Apokalipsy w reżyserii Francisa Forda Coppoli.

W Spec Ops: The Line wcielamy się w Martina Walkera dowódcę zespołu Delta Force, który został wysłany z misją do Dubaju. Rola gracza polega tutaj na sprawdzeniu sygnału nadanego przez byłego przełożonego Walkera - kilka miesięcy temu urwał się kontakt z wysłanym wcześniej do miasta batalionem i sprawa musi zostać wyjaśniona. Niestety misja nie będzie łatwa, gdyż miasto zostało zniszczone przez wojnę i burze piaskowe. Ponadto w mieście wciąż żyją zdani na siebie i na łaskę okrutnego Pułku 33. cywile. Z czasem sprawy komplikują się jeszcze bardziej, niż można było sądzić.

Dalsza część tekstu pod wideo


Produkcja niemieckiego dewelopera to klasyczny trzecioosobowy shooter z systemem odsłon. Te ostatnie zostały wprowadzone do tytułu w zręczny sposób - twórcy nie bali się żelaznej konsekwencji, w efekcie czego gracz przykleić może się praktycznie do wszystkiego. Jak na dowódcę przystało, możemy także wydawać kompanom proste rozkazy, takie jak zabicie przeciwnika czy podniesienie rannego kompana, którego śmierć, podobnie jak nasza, powoduje powrót do poprzedniego punktu kontrolnego. W kilku miejscach gracz zmuszony jest do podjęcia pewnych decyzji, jednak nie mają one wpływu na zakończenie. Zdaniem dewelopera w tych momentach chodzi jedynie o to, by gracz zastanawiał się, co by było, gdyby postanowił zachować się inaczej. Zakończenia są cztery i tutaj również rozwiązano to w postaci jednej z takich sekwencji. Warto wspomnieć o tym, że to, czy ujrzymy epilog, zależy od kroków podjętych w ostatnim etapie. Za kampanię dla samotnego gracza odpowiada studio Yager, natomiast za tryb multiplayer odpowiada Darkside Game Studios. W sumie oddano nam sześć trybów online, z których każdy opiera się na kooperacji z innymi graczami.


Oprawa graficzna w Spec Ops: The Line stoi na przyzwoitym poziomie. Starannie wykonane doświetlone przez słońce plansze dobrze kontrastują z nocnymi sekwencjami - nadaje to produkcji Yager własnego stylu. Lokacje zostały zaprojektowane wiarygodnie i prezentują wysoką jakość, podobnie jak angielski dubbing i efekty dźwiękowe.

Wideo - Spec Ops: The Line

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (62)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper